6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jpod

ipod heel erg kapot?

Dag allen,

Mijn ipod heeft een hardnekkig probleem. Als ik hem aan wil zetten krijg ik een zielig mannetje en een verwijzing naar een apple support pagina. daarnaast geeft hij om te twee seconde een nare tik (alsof een plaat blijft hangen). Alle supportpagina’s van apple wijzen naar het volledig resetten van de ipod maar de ipodupdater geeft deze foutmelding als ik de ipod probeer te herstellen:

Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het bijwerken of herstellen van de iPod.

help! hij is toch niet echt kapot?

Bijdrager
    wout3r

Oei, dat klinkt fout. Heb ik ook gehad en ik heb er een nieuwe harde schijf in laten zetten.
    Ff langs http://www.repod.nl gaan.

Sterkte ermee!

Bijdrager
    jpod

Ik heb er een nieuwe harde schijf in laten zetten.

:oops:

Dat kan er nog wel bij. Laatst was ook mijn koelkast al kapot….

Bijdrager
    wout3r

Het kan ook zijn dat je kabels niet goed verbinding maken met je HD. Dit had de man van rePod anders aangelegd, door het een en ander af te knippen. Klinkt eng, maar geloof mij ’t werkte.. Hiervoor was ik maar € 15,- kwijt.

20GB is ongeveer € 75,-
    PM me ff als je er een nodig hebt.

Bijdrager
    JazzEye

tikkend geluid en verwijzing naar Apple site; heb hetzelfde gehad… harddisk bleek gecrashed. Na vervanging van de disk werkt hij weer perfect!
    (en had ik geen excuus om een nieuwe te kopen :P)

Bijdrager
    psuedo

Je kan bij apple support gewoon reageren via mail. je krijgt een doosje thuis gestuurd die dezelfde dag weer op wordt gehaald en naar ipod gaat en je krijgt binnen enkele dagen je ipod terug (of een nieuwe)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.