9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    stel maar

iPod hardeschijfen en ipod software

weet iemand waar je goedkoop iPod hardeschijven kan bestellen?
    of voor de iPod mini compact flash schijfje?

ik heb een kapotte iPod gekocht en ik wil die maken.
    als dat goed gaat wil ik wel voor meerdere mensen doen.
    maar weet iemand waar ik dan goedkoop onderdelen kan vinden voor iPod’s?
    met name HD’s wat meestal is die stuk.

Bijdrager
    Brainiac
    Bijdrager
    fatboysmart
    Bijdrager
    Nikita

Vooral die kleine hardeschijfjes (1,8″ voor de gewone iPod en 1″ voor de iPod mini) zijn erg aan de prijs.
    Als je een iPod mini wil repareren zou ik sowieso voor een Flash kaartje gaan. Goedkoper dan een hardeschijf en je batterij gaat ook nog ’s langer mee. Voor de andere iPods; ze zijn te vervangen maar echt goedkoop is en wordt het niet.

Bijdrager
    stel maar

dus dan kan je gewoon zo’n kaartje in bouwen wat je ook in je fototoestel doet?
    hoeveel MB geheugen zou de iPod software zijn? dan kan ik dat misschien proberen op een kaartje van 256MB wat die heb ik nog wel thuis liggen. als dat dan werkt kan ik een groter kaartje kopen.

Bijdrager
    Nikita

D’r is een gozer geweest die er een CF kaart van 16 GB in heeft weten te krijgen. Het wordt gewoon herkend… Het grootste is 32 GB op dit moment, en die is nog wel wat aan de prijs :wink:

In elk geval; als je er een kaartje van 256 MB in stopt zal het dus ook wel werken. De iPod software neemt in elk geval niet zóveel plek in beslag.

Bijdrager
    stel maar

nou dan zal ik dat ook maar eens proberen.

Bijdrager
    stel maar

heb er nu een flash schijfje in maar heb nog geen ipod software waar moet ik die vandaan halen?

Bijdrager
    stel maar

‘k heb er nu een flash schijfje in maar heb nog geen ipod software waar moet ik die vandaan halen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.