18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Yohan

iPod gekregen

Een klant gaf me een zwarte 30GB iPod cadeau maar ik had liever geld gezien:)
    Ik heb hem net gekregen en de doos zit nog dicht (gesealed). Zou ik die voor 289 Euro kunnen verkopen of denken jullie dat mensen dan toch liever in een winkel kopen? (ik kan er gewoon garantie bij geven)

Bijdrager
    HSL

goh, wat dankbaar,

dit lijkt wel op een verkapte verkoop topic, ik zou zeggen kijk op 2ehandsmac waar die dingen voor weggaan.

:)

Bijdrager
    MacBeer

Heb je toevallig een ZayPay logo gemaakt?

Bijdrager
    Yohan

@HS-L
    De naam 2ehandsmac doet me vermoeden dat het om 2e hands artikelen gaat. Dit is een nieuwe ongeopende iPod.:)

@MacBjorn
    Wat is dat???

Bijdrager
    505

Als je er garantie op kan geven, dan neem ik aan dat je een bewijs hebt van aankoop of iets dergelijks.

Terug gaan en ruilen?

En als die in de internet Store gehaald is, kon je niet binnen 7 dagen na aankoop afzien ervan? Zonder opgave van rede. Dacht ik me te herinnerinen.

Bijdrager
    Yohan

Was het maar zo makkelijk. Ik heb garantie bij dat bedrijf waarvan ik hem heb gekregen. Het zou dus nogal lullig zijn om daar aan te kloppen en te zeggen dat ik hem wil ruilen:)

Bijdrager
    HSL
    ”Yohan”

@HS-L
    De naam 2ehandsmac doet me vermoeden dat het om 2e hands artikelen gaat. Dit is een nieuwe ongeopende iPod.:)

maar wel tweedehands

Bijdrager
    505

De nieuwprijs zal je er nooit meer voor krijgen. Alleen al omdat je voor je garantie bij een vaag bedrijf moet wezen en niet bij Apple.

Ik denk dat je hem voor minder moet gaan verkopen. En voortaan betere afspraken maken over je uitbetaling:D

Voor 200 neem ik hem trouwens graag van je over, geen punt :evil:

Bijdrager
    Yohan

Een vaag bedrijf? Wie zegt dat? Bovendien krijg je gewoon Apple garantie dus je kan gewoon bij Apple aankloppen als er iets mee zou zijn.

Bijdrager
    505

Ik bedoel maar, ik denk dat mensen liever een bonnetje of een ander bewijs willen hebben voor garantie.

Zou Apple alle iPods repareren zonder een aankoop bewijs? Nu misschien nog wel, want de iPod video is geloof ik nog niet een jaar oud, dus op alle zou nog garantie moeten zitten.

Maar later?

(zo begrijp ik het, correct me als het verkeerd opgevat is)

Bijdrager
    Yohan

Volgens mij kunnen ze aan de hand van het serienummer zien hoe oud hij is. Dus zelfs zonder aankoopbewijs heb je nog garantie. Maar ik heb er wel gewoon een bon bijgekregen hoor.

Bijdrager
    505
    ”Yohan”

Volgens mij kunnen ze aan de hand van het serienummer zien hoe oud hij is. Dus zelfs zonder aankoopbewijs heb je nog garantie. Maar ik heb er wel gewoon een bon bijgekregen hoor.

Oh, oke. Sorry maar ik het had anders opgevat.

Over dat serienummer zou ik niet zo zeker van zijn. Heb het zelf een keer gekeken op Apple.com, en daar stond dat mijn iPod van juni zou zijn. Dat terwijl ik hem al sinds maart heb…

Bijdrager
    Nikita

My 2 cents; ik zou ‘m niet voor de nieuwprijs bij een particulier kopen (zelf als ‘ie volledig nieuw in de verpakking zit). Vraag d’r 250 voor en zet d’r bij waarom je ‘m gloednieuw verkoopt. Dan raak je ‘m wel kwijt denk ik.

Bijdrager
    Yohan

Ik kijk wel even. Ik vraag me alleen af waarom mensen zo huiverig zijn om dat te doen. Als er een aankoopbewijs bij zit (wat je zo na kan trekken) is het gewoon goed en het scheelt toch maar mooi even 40 Euro met de Apple prijs.

Bijdrager
    AdriaanB

en als je nou gewoon de iPod houd:wink:

Bijdrager
    bart_caers

Aan de hand van je serienummer, moet je niet geloven. Ik heb ooit ilife 6 (als update voor ilife 5) gerkregen met een serienummer dat daar geen recht op had, geen haan die daar in Ierland (van waar de software kwam) naar kraaide. Dus blijkbaar houden ze dat toch niet zo goed bij.

Bijdrager
    MDF

Bij voetbalwedstrijden is meestal het omgekeerde… Daar betaalt men op het laatste moment méér aan een particulier dan in de ticketshop. Dat kan in jouw geval dus binnen enkele jaren als je iPod een collectors item is geworden…:P (grapje)

Ik sluit me aan met de mening van Nikita, vraag iets minder en zeg eerlijk waarom hij “iets” goedkoper is dan in de winkel.

Bijdrager
    Nikita

Nee, het gaat om serienummers van de hardware.

@ Yohan: mensen zijn van nature wantrouwend… Niet zo vreemd eigelijk. De kans blijft natuurlijk (voor iemand die d’r niks vanaf weet) dat het van de vrachtwagen gevallen kan zijn…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.