5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jgiessen

Ipod gebruiken in frontrow

Hey,

Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een macbook 2.0 ghz, 2gb ram, 100gb HD. Nu ben ik vanalles aan het uitproberen, omdat ik nog weinig van de mac snap ( switcher).
    Wat ik dus niet aan de gang krijg is wanneer ik frontrow opstart met de remote dat frontrow mijn ipod ziet. Frontrow ziet slechts de muziek op mijn hardeschijf en de ipod kan ik nergens benaderen via frontrow. Weet iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt!

Bijdrager
    murcielago

Muziek die op je iPod staat, staat als het goed is ook op je Mac.
    Muziek van je iPod kun je niet afspelen in iTunes.
    Dus ik weet niet wat je wilt, maar muziek van je iPod kun je niet afspelen in frontrow.
    Sowieso kun je niks instellen in FrontRow

Bijdrager
    aToMac

Via frontrow gaat dit niet lukken. Dit komt omdat Frontrow in feite gebruik maakt van de library van iTunes. De muziek op je iPod staat dus ook in iTunes, dus wat je wilt is niet eens nodig.

Bijdrager
    Remon

Klopt Front Row ziet de iPod niet en kan daarvandaan dus geen muziek afspelen.
    Als je een iPod aansluit van iemand anders dan staat die muziek ook niet bij jou
    op de computer dus het zou mooi zijn als je die muziek ook via Front Row zou
    kunnen afspelen. In iTunes kan je wel muziek van een andere iPod afspelen.

MediaCentre wat ook een soort Front Row is heeft die optie wel. Wat dat betreft
    loopt Front Row weer 1.5 jaar achter zonder echte betere nieuwe functies erin.
    Apple zou er goed aan doen eens te kijken naar MediaCentre of opkopen en dan
    die functies in Front Row integreren want Met Front Row kan je ook niet lekker door
    je hele foto bibliotheek bladeren. MediaCentre laat allemaal miniatuurtjes zien. Ook
    met allemaal reflecties (wat in mijn ogen beetje overbodig is)
    Front Row zal met Leopard wel een update krijgen en dat is dan wel te hopen
    want het is dan al ruim 1.5 jaar oud en heeft dan alleen wat technische updates gehad
    maar weinig nieuwe functies.

Edit: Het afspelen van muziek van een iPod is dus wel handig als je de iPod van iemand
    anders hebt met zijn/ haar muziek. Wil je die muziek nu afspelen zou je de iPod eerst
    moeten rippen om de muziek via Front Row te kunnen afspelen.

Bijdrager
    jgiessen

Bedankt voor jullie reacties. Erg jammer dat dit niet werkt. Alle muziek staat op mijn windows pc. Vandaar dat het niet in mijn mac library staat.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.