9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    barbeque

ipod gebruik bij het hardlopen

Hallo iedereen,

ik zit met twee vraagjes.
    Vraag 1
    Ik ga veel gaan lopen en een beetje muziek zou wel leuk zijn.

Nu de vraag,
    kan ik hardlopen met ipod ?
    Ik ken vele md of cd players die wel
    eens durven haperen.

Vraag 2 :
    Die riemclip, kan je die eventueel ook rond je arm doen ?

Als je 450 euro moet betalen voor een muziekplayer wil ik dan wel zeer goeie kwaliteit.

Gelieve me te helpen,

Groetjes van Yves
    Linux en Mac gebruiker, pc omdat het moet.

Bijdrager
    Fuji

Welke ipod generatie bezit je?
    Van de eerste generatie werd gezegd dat het niet zo ideaal was ivm wat losse stukken ofsow?

Maar ik zit in hetzelfde schuitje, hardloopmicrobe :) en mn ipod volgt me trouw mee.
    er bestaat inderdaad een armclip waar je hem in kwijt kunt, zelf heb ik dat niet maar is volgens mij zeer efficient.

Bijdrager
    reactor

De iPod heeft een geheugenbuffer van 32Mb, alleen tijdens het inladen van tracks naar dìt geheugen kunnen ‘skips’ optreden, maar aangezien je luisterd naar wat uit de buffer komt, zal dit ‘geskip’ nooit merkbaar zijn.

Bijdrager
    Thom

Beste barbeque

natuurlijk kan je ermee hardlopen, er zitten geen bewegende delen in zoals een cd of md speler.

Bijdrager
    Elstar

Er is (nog geen week geleden) al een topic hierover geweest.
    Kijkt u even mee?

”barbeque”

Die riemclip, kan je die eventueel ook rond je arm doen ?

De meningen verschillen daarover, maar ik zou het niet doen. Bij beweging draag ik de ipod altijd mijn borst of rug. Zie mijn laatste post in die topic.

”Fuji”

Van de eerste generatie werd gezegd dat het niet zo ideaal was ivm wat losse stukken ofsow?

Nou, valt wel mee, alleen het wieltje zo los kunnen raken.

Bijdrager
    Zora la rousse

Ik ben ervaren wandelaarster (o.a. 13x Vierdaagse Nijmegen voltooid), maar ik heb al menig Walkman, kamera en MP3 speler tegen het asfalt zien landen. De clipjes aan de diverse apparatuur scheuren na verloop van tijd af, en je eigen vermoeidheid gaat je ook ook parten spelen. Tijdens het (hard)lopen worden je vingers dikker, en daardoor minder gevoelig. Vooral bij het instellen valt menig stukje “electronica” op het asfalt. Zelf vind ik de apparatuur te duur om mee te nemen, en dan heb je ook nog zoiets als regen……

Bijdrager
    jonnie

FF offtopic.

10 gig ipod oude model voor 196 euro bij de dixons zwolle. Damn heb er een een maand geleden gekocht voor 250:x

ook al is het niet de nieuwste dit is nie duur.:?

Bijdrager
    Elstar

En 10 GB is meer dan zat. Ik doe er ongeveer 4 maanden over om de 5 GB van mijn iPod langs te laten komen. Beluisterde nummers worden ververst.
    Ik zie het nut van de 30 en 40GB op een iPod ook niet in (tenzij je de iPod als tweede harddisk gebruikt). Op mijn computer staat nu 20 GB muziek en dat vind ik al een imposante verzameling.
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt 40 GB aan muziek gaat luisteren op een iPod. In mijn luistertempo zou ik daar 4 of 5 jaar over doen.

Bijdrager
    Ruben
    ”Thom”

…er zitten geen bewegende delen in zoals een cd of md speler.

Ik dacht toch echt dat er een harddisk in zit.:-P Daar beweegt wel het een en ander in hoor.;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.