14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    carolinereijnders

Ipod geblokkeerd verbinden met itunes lukt niet

HELP
    Ipod van mijn dochter is geblokkeerd, vraagt om te verbinden met itunes.
    Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod zegt hij, omdat deze met een toegangscode is beveiligd.
    Er word dan weer gezegd dat je de toegangscode moet invoeren op de ipod voor dat deze met itunes gebruikt kan worden.
    Maar dat is juist het probleem ik kan niet op de Ipod omdat deze geblokkeerd is, dus kan ook geen toegangscode invoeren

Wie kan me snel helpen, over een aantal dagen gaan we op vakantie en dat is het wel handig als de ipod het doet.

Alvast bedankt

Bijdrager
    JohnLokerse

http://osxdaily.com/2011/01/16/forgot-iphone-passcode-how-to-reset/

Let wel op: iPod wordt gereset en de data die op de iPod staat is dus weg.

Bijdrager
    carolinereijnders

Bedankt voor de reactie, Maar dit had Ik al geprobeerd, lukt niet. Er wordt gevraagd om eerst de toegangcode in te tikken, om contact met itunes te maken. Maar Ik kan niet op de ipod?????????

Bijdrager
    tinus_omt

Je kunt de iPod in DFU mode opstarten:

Sluit je iPod aan op de computer. Klik eventuele waarschuwingen weg en als hij gaat synchroniseren, annuleer dat. Laat iTunes wel draaien.

Houd de power knop ingedrukt totdat je gevraagd wordt om de slider naar rechts te doen om de iPod uit te zetten. Als dat niet lukt, houd je de home knop en de power knop tegelijk ingedrukt tot hij opnieuw start.

Als hij uit is, of vanaf het moment dat hij opnieuw start (zie je aan het scherm) houd je de home knop en de power knop 10 seconden ingedrukt. Tel de tien seconden in je hoofd. Na tien seconden laat je de power knop los, maar je houdt de home knop ingedrukt. Na een tijdje meldt iTunes dat er een iPod is gedetecteerd in restore mode, maar het scherm op je iPod blijft zwart. Nu kun je hem wel herstellen.

Als het niet lukt, heb je de timing niet goed. Het kan zijn dat je het een paar keer moet proberen voor het lukt.

Bijdrager
    Douwie

Zoek anders een filmpje op YouTube over DFU mode als het niet lukt, daar wordt dat voorgedaan

Bijdrager
    carolinereijnders

Hoi

Tinus bedankt. het werkte meteen.

Bijdrager
    Beregoed

ik heb het ook geprobeerd voor mij dochter en het is bijna gelukt, maar bij het terugzetten van de fabriekinstellingen krijg een fout melding, i-pod kan niet worden hersteld, onbekende fout voorgedaan ( 3194).

Wie kan mij helpen ?

Richard

Bijdrager
    Beregoed

Het is al gelukt, bedankt

Bijdrager
    Willeke 62

Hoi Tinus,

De Ipod van mijn dochter was ook geblokkeerd voor 22 miljoen minuten of iets dergelijks….
    Lag al een half jaar in de kast maar het is gelukt met jouw tips, super bedankt!!!

Bijdrager
    Tobias Kropman

weet iemand wat je moet doen als de DFU mode ook niet werkt? nadat ik de DFU mode heb uitgeprobeerd op mijn ipod 5 startte die ook niet meer op, hoe kan dit?

de melding die die geeft als ik de iPod probeer te herstellen nadat ik de DFU mode heb gebruikt is:

Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPod ‘iPod’ . Het vereiste bestand is niet gevonden.

zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw

de netwerkverbinding op mijn laptop is gewoon goed alleen de wifi op de ipod verbind gewoon niet omdat hij is geblokkeerd (dat denk ik tenminste)

weet iemand wat ik nu nog kan doen?

Bijdrager
    Tobias Kropman

schijnbaar is de ipod nog steeds in herstelmodus en ik kan hem schijnbaar pas weer gebruiken of aan doen als ik ‘m heb hersteld.

maar als ik ‘m dus wil herstellen krijg ik dus die tekst die ik in mijn vorige bericht heb overgetypt

Bijdrager
    Evelieeeenxx

Hallo allemaal,

Ik heb het bij mijn ipod allemaal geprobeerd maar het lukt mij niet. misschien ligt het aan het model. het is een best oud model. het model weet ik niet precies. zou iemand mij kunnen helpen?

Bijdrager
    salim

maar ik heb geen i tunes of i cloud op mijn i pod

Bijdrager
    blablablaaa

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet mijn toegangscode niet meer van mijn iPod en mijn thuisnkop werkt ook niet. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn iPod terug te kunnen ontgrendelen?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.