18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

iPod G4 en G5 volledig ledigen

Namelijk heb ik 2 iPods en wil deze volledig leeg hebben, hoe kan ik deze bewerking vlot laten verlopen. ik Wil er eentje van verkopen.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Aansluiten, iTunes openen, en op ‘herstel…’ klikken.

Bijdrager
    leopard

Snel bericht, Bedankt voor de informatie.

Bijdrager
    MacbookTo

He, dat is mijn besteleendje???????

Bijdrager
    MacbookTo

en eigen ontwerp!!!!!

Bijdrager
    leopard

Spijtig, deze afbeelding heb ik toevallig van een andere website gehaald. Echt waar. Dan moet jou ontwerp uitgelekt zijn.

Bijdrager
    leopard

Handig te doen hoor, rechts klikken en download bestand naar eigen locatie:cool:

Bijdrager
    inawt

Interessant hoor, mensen die in zichzelf praten.

Edit: dan zie je ook meteen hoe misverstanden ontstaan met dezelfde avatar.

Bijdrager
    Pieterr
    leopard op 04 september 2010

Spijtig, deze afbeelding heb ik toevallig van een andere website gehaald. Echt waar. Dan moet jou ontwerp uitgelekt zijn.

leopard op 04 september 2010

Handig te doen hoor, rechts klikken en download bestand naar eigen locatie:cool:

En dus?
    Als je een klein beetje respect voor MacbookTo hebt, ga je op zoek naar een andere avatar.
    Of beter, probeer er zelf een te verzinnen!

Bijdrager
    leopard

Wat kan ik daar in godsnaam aan doen dat dit is gebeurd, over respect te hebben. Ik was helemaal niet op hoogte dat er 2 personen met het zelfde logo op een forum zitten, anders was dit echter niet gebeurd geweest.

Bijdrager
    Pieterr

Het is niet erg dat het gebeurd is. Maar jij kunt er nu wel iets aan doen door op zoek te gaan naar een ander logo, nu je weet dat je een eigen creatie van een medeforumlid gebruikt.

Als iemand hier mijn avatar (een eigen foto) zou gebruiken zou ik ook pissig zijn.

Bijdrager
    leopard

Het is zeker niet kwaadwillig bedoeld, en verander mijn logo nog voor 12:00 deze voormiddag en wil hier zeker geen probleem om maken dat begrijpelijk is.

Bijdrager
    Pieterr

@leopard: :thumbsup:

Bijdrager
    Swisi

14:02 –

Niets veranderd…:p
    (ik wil geen ruzie’s kweken)

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Er is wel wat veranderd hoor! Kijk maar even naar die avatar.

Bijdrager
    Swisi

Oh, sorry.

Bijdrager
    MacbookTo

Hartelijk dank, Leopard. Deze avatar is ontworpen door onze zoon, speciaal voor mij. Kijk maar, naar To dat erin staat. Dat is mijn naam. Hij ‘rijdt’ hier ook ergens rond in een zwarte eend. Af en toe komen we elkaar tegen.

Bijdrager
    leopard

Ik ben blij voor jou dat ik de avator heb veranderd. Nu kan jij en ik weer op twee oortjes slapen.:smile:

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.