10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Keano

Ipod G4 40 gig geen itunes cd

Hey,

Ik wil graag een tweede hands ipod 4g 40 gig kopen, maar als er alleen een firewire kabel bij zit en oordopjes is dat dan erg… Ik bedoel kan ik dan nog wel muziek op mijn ipod zetten zonder Itunes…(Ik heb itunes wel net gedownload en doet t prima) Ik heb gehoord da tik iets moest registreren… maar ik weet het neit precies… kan iemand mij het ff uitleggen ?? bednakt alvast

Bijdrager
    PietjePuk

Zeker, als je je iPod zelfs online koopt zit er geen extra cd bij met software, dus dat zou perfect moeten gaan.
    Maar volgens mij zaten er meer accessoires bij de iPod 4G 40gig…
    Je moet trouwens niets registreren, toch niet opdat alles zou werken.

Bijdrager
    Erwin vd Leeden

Je kunt gewoon de itunes software en de ipod software bij apple van de site downloaden. Dan heb je ook gelijk de nieuwste versie. De firewire kabel gebruik je om je ipod via de pc op te laden en je muziek via itunes op je ipod te zetten. Dus als je oordopjes hebt ben je in principe compleet! Succes met je aankoop!!

(ps. je hoeft je ipod niet te registreren, kan natuurlijk wel. Kun je volgens mij ook op de apple site doen)

Bijdrager
    Keano

HARTSTIKKE bedankt!!!!!!!!! dan koop em vandaag:) bedankt:D:D:D:D:lol: :lol: :lol: :D :D

Bijdrager
    PureLogic
    ”pietjepuk6546″

Zeker, als je je iPod zelfs online koopt zit er geen extra cd bij met software, dus dat zou perfect moeten gaan.

Er zit dus wel een software CD-Rom bij de aankoop van een nieuwe iPod. Hierop staat iTunes en een iPod Installer inclusief help bestanden. Deze zijn ook gewoon te downloaden.

Verder zit er bij de iPod 4g 40 GB een dock, USB 2.0 en FireWire 400 kabel, oordopjes en handleidingen.

Op Apple.nl staat trouwens ook info over de werking van iTunes in combo met een iPod.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”PureLogic”
    ”pietjepuk6546″

Er zit dus wel een software CD-Rom bij de aankoop van een nieuwe iPod. Hierop staat iTunes en een iPod Installer inclusief help bestanden. Deze zijn ook gewoon te downloaden.

Verder zit er bij de iPod 4g 40 GB een dock, USB 2.0 en FireWire 400 kabel, oordopjes en handleidingen.

Op Apple.nl staat trouwens ook info over de werking van iTunes in combo met een iPod.

Toch niet als je je iPod via de Store koopt?
    Ik heb al 2 iPods op die manier gekocht en bij alle twee zat er geen enkele cd.

Bijdrager
    Robert de Groot
    ”Keano”

HARTSTIKKE bedankt!!!!!!!!! dan koop em vandaag:) bedankt:D:D:D:D:lol: :lol: :lol: :D :D

Koop meteen zo’n Mac Mini erbij joh! Kun je tenminste degelijk je iPod vullen, zonder dat het systeem crasht :wink: :apple:

Bijdrager
    iJezz

als je windows draait is zo’n cd WEL nodig. daar staan namelijk de drivers op .
    Bij windows installeert de cd dus niet alleen het update programma en itunes ( welke je ook gewoon van het internet kan halen ) maar ook de drivers..
    Na een reset van mijn pc dacht ik ook slim te zijn door gewoon gelijk de nieuwe versie van itunes en updater te downloaden en te installeren..want op de cd staan inmiddels oudere versies van dat programma..maar toen ik dus mijn iPod inplugde ging het finaal mis..liep vast etc. en mijn iPod werd niet herkent..toen gewoon weer een keer geresset ( ja als je toch bezig bent :) ) en toen gewoon met de cd weer geinstalleerd deed alles het wel gewoon .
    Ik weet niet hoe het met de Macs zit maar met windows XP zul je dus die cd nodig hebben..of iig de drivers : wellicht kan je die anders bemachtigen.

Bijdrager
    PureLogic
    ”pietjepuk6546″
    ”PureLogic”
    ”pietjepuk6546″

Bij mij wel gewoon… Zit samen met de handleidingen enzo in het “enjoy” hoesje. Je moet em toch op Windows kunnen draaien… Heb je wel een 4g iPod?:wink:

Bijdrager
    PietjePuk
    ”PureLogic”
    ”pietjepuk6546″
    ”PureLogic”
    ”pietjepuk6546″

Bij mij wel gewoon… Zit samen met de handleidingen enzo in het “enjoy” hoesje. Je moet em toch op Windows kunnen draaien… Heb je wel een 4g iPod?:wink:

Nope, kheb een 3G en mn zus een 2G mini

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.