5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Jens B

Ipod foto’s blijven op harddisk

Hallo iedereen,

Bij het Synchroniseren van mijn Ipod met PowerBook G4, laat ik al mijn foto’s van Iphoto ook overzetten op mijn Ipod !

De foto’s worden automatisch geresized en dan op de Ipod overgezet ! Maar mijn probleem is dat deze foto’s ook op mijn PowerBook blijven staan.. En dit wil ik niet, want voor synchroniseren had ik nog 3Gb ruimte nu slechts 1GB.

Is daar een oplossing voor? Waar vind ik de Resized foto’s, en mogen die verwijderd worden.

Groeten Jens

Moderator
    unSOUND

iTunes synct de foto’s met je harde schijf… dus als je de verkleinde versies wist valt er ook niks te syncen. Je kunt ze wel weghalen, maar bij de volgende sync zullen ze toch weer aangemaakt worden…

Bijdrager
    Esquare

En ook 3GB vrije ruimte op je schijf is veel te weinig.

Bijdrager
    Jens B

Oké.. dan zal ik moeten kijken om gewoon wat dingen te wissen van m’n harde schijf !!

Enja 3Gb is wel weinig overschot..

Maar aankoop van Externe Harde schijf wordt altijd uitgesteld met het gedacht dat er een grote harde schijf gaat zitten in de iMac die ik ga kopen. Maar die aankoop wordt dan weer uitgesteld door Leopard…

Alvast Bedankt ! Groeten Jens

Bijdrager
    Sentitel

Je kunt .jpg’s ook gewoon bij notities zetten, niet erg handig, maar zo bespaar je wel schijfruimte, omdat hij geen extra files aanmaakt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.