8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kink

iPod formateren zonder firewire kabel

goeiendag,
    [size=9:ef2f399601]kheb gezocht of er een topic bestond zoals dit, niets gevonden. Mn excuses indien dit al bestond[/size:ef2f399601]

daarnet besloot ik mn iPod 4g te ‘herstellen’, maar ik kon mn tranen niet inhouden toen hij opeens naar mn ‘netstroomadaptor’ vroeg. Ik ben namelijk mijn firewire kabeltje kwijt!!!!

Nu is mn vraag, kan ik dit oplossen? Kheb al gegoogeld, op diverse fora’s gezocht, maar niet meteen iets gevonden. Mss is hier iemand net zoals ik die een antwoord weet.

Alvast bedankt!!

Bijdrager
    Nietzman

Hoe heb je ‘m zonder kabel weten te restoren dan? :?.

Bijdrager
    Yaris

Je moet niet zo snel huilen, beste kink. Bestel een nieuw firewire kabeltje op de Apple Store.

Bijdrager
    kink

@ Nietzman
    nene, wat ik bedoel, met dat update progske van apple kan je je ipod updaten en herstellen. Tijdens het herstellen vragt het om je ipod aan te sluiten op netstroom door middel van je firewire kabeltje

@Yaris

Na al 8 jaar elke dag naar walkmans, diskmans, minidisk en mp3 spelers te luisteren kan ik eigenlijk nietmeer zonder mn ipod… En jammergenoeg rekent apple ook wel voldoende!! aan voor zo een kabeltje!

Bijdrager
    kpr

probeer eens de kabel waarmee de iPod met de computer is verbonden. Grote kans dat dat een firewirekabel is. Zoniet is het een USB kabel die je kan gebruiken icm een appart verkrijgbare USB oplader.

Bijdrager
    kink

na al enkele jaren een computer te gebruiken ken ik gelukkig al het verschil tussen een usb en een firewire kabeltje : )
    Maarja, ik dacht dat je door middel van een tooltje ofzo dat kon omzeilen, of speciaal resetten ofzo…
    Kzal dan maar aan iemand zn firewire kabeltje lenen…
    Jammer, word nog een paar daagjes zonder muziek…

Bijdrager
    Nietzman

Volgens mij kun je ook de USBkabel wel in een powered USBhub drukken.

Bijdrager
    kink
    ”Nietzman”

Volgens mij kun je ook de USBkabel wel in een powered USBhub drukken.

k*t, dat ik daaraan niet gedacht had! Jammergenoeg heb ik ook een dell bakske 7 usb poorten, waardoor ik nooit echt een hubje heb moeten kopen : )

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.