9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Igor

iPod equalizer

Ik heb sinds kort een iPod en vroeg me af of ik ook zelf equalizer voorkeuren aan kan maken en deze dan op mijn iPod kan zetten. Het is me namelijk tot nu toe niet gelukt!

Bijdrager
    Beathoven

Dit is voor zover ik weet niet mogelijk

Bijdrager
    araminta

Alleen de voorgeprogde. Al zal het je boeien, want zo goed is die EQ bepaald niet te noemen.

Bijdrager
    Beathoven
    ”araminta”

Alleen de voorgeprogde. Al zal het je boeien, want zo goed is die EQ bepaald niet te noemen.

Een goeie groove-preset zou imho niet verkeerd zijn, het kan de muziek een stuk ‘voller’ laten klinken via de oordopjes.:)

Bijdrager
    HSL

wat ook helpt om het geluid te verbeteren is een goeie koptelefoon,
    ik heb nadat ik mijn iPod heb aangeschaft gelijk een andere koptelefoon erop aangesloten, en dat doet echt wonderen.. (ik gebruik nu een of andere opvouwbare sony streetstyle.. (als je geinteresseerd bent dan zoek ik het typenummer nog wel even op..)

ditzelfde geld trouwens ook voor thuis achter je mac, ik heb nu een Philips SBC hp 840 op mijn hoofd en dat is erg prettig, heel licht en supergoed geluid.. (loopt wel via een oude versterker!!)

HS-L

Bijdrager
    araminta
    ”HS-L”

ik gebruik nu een of andere opvouwbare sony streetstyle.. (als je geinteresseerd bent dan zoek ik het typenummer nog wel even op..)

Hmm, daar ben ik wel in geïnteresseerd, aangezien de originele plugs bijna kaputt zijn door het vele gebruik.

Bijdrager
    HSL
    ”araminta”
    ”HS-L”

ik gebruik nu een of andere opvouwbare sony streetstyle.. (als je geinteresseerd bent dan zoek ik het typenummer nog wel even op..)

Hmm, daar ben ik wel in geïnteresseerd, aangezien de originele plugs bijna kaputt zijn door het vele gebruik.

dat is de “Sony MDR-G72” deze maakt gebruik van schanieren in de nekband, maar hij is er ook met een flexibele band (weet niet welk type dat is…)

succes..

Bijdrager
    araminta

Deze review is niet superpositief, maar goed, aangezien ik toch voor dopjes ga en niet voor externe constructies, probeer ik deze wel, denk ik.

Maar toch bedankt!

Bijdrager
    HSL

Je kan ook kijken naar Groove oordopjes van sony (die hebben echt het beste bass geluid en) die zijn iets minder prijzig dan die jij hier laat zien (die jij laat zien kan je ook gebruiken voor “noise reduction” in het vliegtuig ofzo..)..
    Ik vind het geluid uit mijn streetstyle prima.. iniedergeval veel beter dan uit de oordopjes die bij de iPod geleverd werden..
    en ik heb de sony gekocht omdat ik juist geen dopjes wilde…

succes

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.