9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iNick

iPod en hardlopen?

Voor alle hardlopers: hoe nemen jullie je iPod mee? Ik heb een “grote’ (geen mini) en die clipte ik altijd met het clipje aan mn broek, maar die schoot een paar keer los en dan lag mn Pod op straat (doet het nog steeds) tot op een gegeven moment het clipje afbrak en nu houd ik hem maar in mn hand, is wel te doen, maar kan vast handiger.

En dan die doppies, die blijven al niet erg zitten alsk gewoon loop (eigenlijk valt alleen links steeds uit mn oor, maar heb ik met meerdere doppies, dus zal een mn oor liggen :S ) En ik had van die koptelefoontjes die je om je oor kan klemmen, maar die heb ik denk ik kapotgezweet of zo, want die begonnen te kraken en later deden ze niets meer…

Hoe doet de rest van de harlopende Pod gebruikers het?

[eej, ik ben al een trouwe gebuiker zie ik wieieiehoeoeoe!!!]

Bijdrager
    hansenonline

op tv zie je tijdens wielerkoersen de renners een stukje tape over hun oor hebben om de oordopjes vast te houden. zo kunnen ze de ploegleider blijven verstaan. zijn er niet van die banden om je arm voor de ipod, of is dat alleen voor de mini. als ik fiets moet ik mijn aandacht op het verkeer hebben en dan kan ik geen ipod op hebben, dus kan ik je niet uit eigen ervaring helpen.

daan.

Bijdrager
    zebaz

Ik heb een hoesje van marware en daar zit een band voor aan je arm bij. Ik loop niet zo vaak maar heb deze wel eens gebruikt. Hoog aan je bovenarm doet hij het best wel goed.

Als kop telefoon heb ik zo’n ding die achter je nek langs gaat. Ging ook wel.

Bijdrager
    sabine

op http://www.marware.com/ staan vele oplossingen. ik zit zelf ook aan zoiets te denken aangezien ik als de dood ben dat ie in de sportschool ooit uit de houder valt of dan de clip afbreekt oid.

Bijdrager
    Ijope

ik doe hem gewoon in mijn zak(hij springt dan een wel een beetje rond) en de standaard dopje blijven bij mij zitten

ik zou niet met tape gaan werken maar een compleet nieuwe koptelefoon kopen

Bijdrager
    woofer

persoonlijk zou ik stoppen met hardlopen… :P

Bijdrager
    iPoLLuX

Ik heb eerlijk gezegd nooit last dat de dopjes uit mijn oren vallen (waarschijnlijk heb ik kleine oren, of jij te grote :p). De iPod zelf houd ik altijd gewoon vast, ik vind dat persoonlijk niet zon probleem. Ik ben altijd bang dat als ik em in mijn broekzak stop dat ik dan de HD sloop door de schokken op het moment dat ie het geheugen weer vol gaat lezen. Maar als zon band om je arm handig is dan ga ik daar ook maar eens naar kijken.

Bijdrager
    ATT

Voor de dopjes kan je ook in ear dopjes kopen. Ik heb ze deze week net gekocht voor 38 euro.
    De dopjes gaan echt in je oor en vallen er niet snel uit. En het geluid is vele malen beter volgens mij.

Mischien heb je er iets aan.

Greets,

ATT

Bijdrager
    iNick

Dank voor jullie reacties.

Ik ga stoppen met hardlopen:P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.