6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bert987

iPod doet het helemaal niet

Ik heb net een nieuwe video iPod gekocht, een witte, bij mediamarkt. Ik heb hem al proberen aan te zetten maar hij doet niets, als ik hem aansluit op mijn mac dan doet ie ook niks. De computer ziet hem zelfs niet… wat kan ik hier aan doen ? gewoon een nieuwe gaan halen? Alvast bedankt

Bijdrager
    Turbanus

Heb je het aan en uitknopje al ontdekt?:wink:

Bijdrager
    MacAanZee

Opladen? Hoewel: als je ‘m koopt is ie meestal al gedeeltelijk opgeladen. iPodupdater proberen?
    Tip: koop ‘m volgende keer liever bij de Macdealer. Bij de Mediamarkt is hij (vrijwel altijd) geen euro voordeliger.

Bijdrager
    Turbanus

Ze zitten of lijken wel eens “vast” te zitten. Bij uitval resetten (zie boekje) en als je hem al een tijdje hebt, reset hij zichzelf als je hem terug aan de Mac hangt. Let wel op het blokkadeschuifje bovenop, waardoor een rood vlakje zichtbaar wordt. Dat schuifje is erg belangrijk en goed gebruik ervan kan veel troubles voorkomen.

Bijdrager
    Bert987

ik heb hold afstaan en als ik op eender welk knopje duw gaat hij gewoon niet aan… en hij is nu momenteel met het kabeltje aangesloten aan de mac, maar de mac ziet hem niet en op het scherm van de ipod komt ook niets te staan. Juist alsof hij compleet dood is. Ik zal hem morgen dan maar terug brengen, dat zal het beste zijn

Bijdrager
    Turbanus

Kijk eens of hier wat bijstaat om je iPod te resetten;

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum-61705

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.