12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Jenner2006

iPod doet helemaal niks meer

Hallo,

Sinds gisteren doet mijn iPod ineens helemaal niks meer.
    Dus daarmee bedoel ik niet meer opstarten. (Scherm blijft helemaal zwart) En laat zich niet zien op iTunes.
    Het vreemde is is dat hij dit ineens deed. Ik had ervoor nog met me iPod muziek zitten luisteren. Toen even in me jaszak gedaan en toen ik hem weer wilde pakken deed hij helemaal niks meer. Stond uit en ik wou hem opnieuw opstarten maar er gebeurde helemaal niks.
    Ik heb hem vannacht de hele nacht aan de oplader gehouden maar hij doet nu nog steeds niks.

Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt
    Jan Erik

Bijdrager
    Sc-cal

Al eens proberen om te resetten? om welke iPod gaat het?

Bijdrager
    Jenner2006
    Sc-cal op 27 januari 2011

Al eens proberen om te resetten? om welke iPod gaat het?

Hoe kan ik resetten als hij niet eens aangeeft dat ie is aangesloten op iTunes??

Hij is de 3de generatie iPod 32GB. (Ik heb hem sinds oktober 2009)

Bijdrager
    eelkefierstra

zo’n soort probleen heb ik ook gehad, heb nu een nieuwe. Doordat er nog garantie op zat heb ik hem 2x in moeten leveren. Het is een onherstelbaar probleem. Bij mij crashte hij telkens zonder reden, na het crashen starte hij zich weer op. Je zal moeten proberen om in de winkel waar je hem gekocht hebt te laten repareren, je hebt wettelijk meer dan 1 jaar garantie. Sommige winkels gaan heel moeilijk doen over garantie, omdat ze niets vergoed krijgen van Apple. Sterkte:thumbsup:

Bijdrager
    Jenner2006

Ik heb hem gekocht via Apple.com
    Maar hij start dus ook niet meer op ofzo.

Bijdrager
    Welloe

Probeer de ‘Menu’ en de middelste knop van je clickwheel is een tijdje ingedrukt? Als je geluk hebt, verschijnt het appeltje, en start hij als vanouds weer op.

Bijdrager
    Jenner2006

Ik heb de homeknop en de knop bovenop zo’n 20 seconden ingedrukt en…. Hij doet het weer!!!!!:D

Bedankt iedereen voor de reactie’s:D

PS: Snap niet waar het aan heeft gelegen maarja.

Bijdrager
    Welloe

Ja, dat gebeurt wel vaker, dat ze vast lopen, heb ik zelf ook wel is gehad, toen ik nog een iTouch had.

Bijdrager
    eelkefierstra

gelukkig is het weer opgelost. nog veel plezier met je iPod!!:lol:

Bijdrager
    Ruuthh

Bij is juist hetzelfde gebeurt ik heb hem via itunes kunnen herstellen. Toen dacht ik dat hij het terug deed omdat er op mijn ipod synchronoseren op kwam te staan, toen even moest ik taal kiezen maar hij liep vast en deed weer niets.. iemand oplossing?

Bijdrager
    100percentme

Mijn oude iPod touch staat met datzelfde probleem als een monument op mijn tafel. Ik heb het nooit kunnen fixen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe gekocht. Maar vervanging is dus de enige oplossing.

Bijdrager
    Sunseeahray

-Ik heb de homeknop en de knop bovenop zo’n 20 seconden ingedrukt en…. Hij doet het weer!!- (Welloe en Jenner 2006)

Truc werkt nog steeds, mijn Ipodscherm was ook ineens helemaal zwart en deed niks meer!
    Hartelijk bedankt!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.