9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

iPod die het niet meer weet…

Gegroet,
    Mijn iPod 4G doet gigantisch raar. Ik heb hem van een gewisse dood gered (zie eerder topic ooit) en sinds dan doet hij terug volledig normaal. Toen heb ik een soort volume-opheffer geïnstalleerd (ik weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben…) en sinds dan doet hij gigantisch raar.
    Hij reageert niet meer op mijn bevel unlock. Als ik hem dan reset ‘select’ + ‘menu’ verschijnt het Apple logo en na ettelijke seconden komt het Apple logo tevoorschijn, maar dan komt er het dode logo op.

Dan sluit ik hem aan op de computer en dan verschijnt er eerst een halve batterij, dan het Apple logo en dan het dode logo. Dan de halve batterij, het Apple loge, dode logo,….

What’s going on?
    Mvg,

Bijdrager
    macker

Ik heb dat programma ook eens over mijn 4G ipod laten gaan en die ging toen ook vreemd doen. Volgens mij heb ik hem daarna hersteld tot fabrieks instellingen ( via itunes te doen) daarna deed alles het weer normaal.

Bijdrager
    KingAchille

Maar iTunes herkent hem ook niet…
    Mvg,

Bijdrager
    macmartijn

kun je hem met hulpprogramma’s (via ‘ga’) ook niet formatteren en dan herstellen in iTunes?

Bijdrager
    KingAchille

Maar het probleem is net dat mijn iPod niet een mooved wanneer hij aan de Mac is gekoppeld…
    Niet via iTunes, niet via Finder, niet via Schijfhulpprogramma’s, met niets…

Alleen steeds weer halve batterij, Apple logo, dode iPod, batterij, logo, dood, …
    Mvg,

Bijdrager
    macmartijn

herkent windows hem wel (toevallig) ?

Bijdrager
    KingAchille

Raar maar waar, het is opgelost :) de problemen waren er gekomen nadat hij van een tafel was gevallen, dus ik heb hem nog eens laten vallen en het was opgelost :lol:
    Mvg,

Bijdrager
    tommy666

Dan heb je véél geluk gehad dat hij niet nog meer naar de knoppen geholpen is daardoor:P
    in ieder geval,geniet er nog van,zoveel G4’s zie je tegenwoordig niet meer(spijtig genoeg)

Bijdrager
    KingAchille

Ik heb altijd geluk met die dingen. Het is een gave denk ik :wink: :wink:
    Mvg,

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.