3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bluppfisk

iPod crasht

Hoi

ik heb een iPod 4G, vorig jaar gekocht rond februari. Het ding heeft me in die iets meer dan 18 maanden echter alleen maar ellende bezorgd. De eerste keer viel het continue uit bij bepaalde liedjes, en stuurde ik m terug. De tweede keer kreeg ik een ongelukkig macje te zien en stuurde ik ‘m terug. Sindsdien heeft ie een jaartje goed gewerkt, en net toen ik dacht dat ik mijn ipod eens goed kon beginnen gebruiken, zijn er opnieuw problemen.

Geregeld loopt de ipod vast midden in een liedje. Het geluid stopt en de display blijft staan (ook het vergrendelingsicoontje blijft staan ongeacht de stand). Soms lukt het me om ‘m te resetten en dan kan ie weer voort voor een onbepaald aantal minuten. Maar soms gaat het helemaal niet en dan moet ik daadwerkelijk 12u of meer wachten tot de batterij leeg is en het boeltje automatisch uitvalt. Zeer vervelend dus. Natuurlijk kan ik m niet meer gratis naar Apple sturen en zal het me een bom geld kosten (plus het langdurig gemis van mijn speler) alvorens ik ‘m terug krijg (of nieuw model for that matter).

Iemand een idee wat ik kan proberen ondertussen, alvorens het ding terug op te sturen. Ik denk niet dat ik hierna nog iPod koop, qua functionaliteit lijkt mij die zwarte samsung een stuk beter, goedkoper en het design is ook best ok.

Bijdrager
    roblemmen

Download de iPod Updater en herstel de software. Kijk wat er dan gebeurt. Als het probleem er nog is dan is er wat ergers aan de hand.

Bijdrager
    Sentitel

Heb ik ook last van gehad, 3e iPod inmiddels. Ik verwacht dat je op een PC werkt? als dat zo is, laat hem ergens aansluiten op een mac en daar herstellen via de updater, in mijn geval werkte dat.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.