14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    joriss

iPod + computerboxen

Beste OMT-ers,

Mijn broertje (12) zoekt een speakerset/dockstation voor in zijn kamer waar hij zijn iPod in kan zetten, maar ook kan gebruiken om zijn laptop op aan te sluiten.
    Nu weet ik dat boxen met een 3,5 mm jack aan een iPod kunnen, maar liever hebben we een combinatie waar ook zijn iPod in kan staan.

Hebben jullie misschien suggesties?
    Hij mag een set uitkiezen voor zijn CITO-score, wellicht met bijbetalen, dus het budget is niet oneindig. Het hoeft geen B&W-kwaliteit te zijn, maar het moet natuurlijk wel een verbetering t.o.v. zijn huidige built-inspeakers.

Alvast bedankt,
    Joris

Bijdrager
    JesseV

een setje speaker waar je een apple universal dock op aan sluit en je computer

ben nog aan het zoeken naar een voorbeeld

Bijdrager
    joriss

Zat ik ook al aan te denken, maar een speakerset heeft toch geen twee aansluitingen voor AUX in? Of je moet steeds wisselen. Tja…

Bijdrager
    JesseV

mijn bose companion 2 heeft 2 ingangen er zijn vast nog meer voorbeelden\

edit: ik wat gevonden volgens mij de logitech z5500 ik heb geen tijd om het verder uit te zoeken maar is volgens mij wel een goed speakersetje

Bijdrager
    Arthur345

Koop gewoon 2 boxjes met 3,5 mm headphonejack, en een iPod Dock. Stekker in de achterkant van de dock en probleem opgelost

Bijdrager
    Yannes

Een iPod speaker met aux input is waarschijnlijk handiger. Heb ik ook, en het overschakelen tussen pc/iPod is veel makkelijker. Splitter kan natuurlijk ook, moet je wel even de goede vinden (minijack female naar 2x 3.5 male).

Bijdrager
    joriss
    Arthur345 op 01 april 2011

Koop gewoon 2 boxjes met 3,5 mm headphonejack, en een iPod Dock. Stekker in de achterkant van de dock en probleem opgelost

Ja, als je er twee koopt, dat kan ik ook wel…:P

Bijdrager
    joriss
    Yannes op 01 april 2011

Een iPod speaker met aux input is waarschijnlijk handiger. Heb ik ook, en het overschakelen tussen pc/iPod is veel makkelijker. Splitter kan natuurlijk ook, moet je wel even de goede vinden (minijack female naar 2x 3.5 male).

Oh, eerst optie klinkt interessant, welke iPod speaker heb je?

EDIT: een Apple universal dock doet de prijs wel erg oplopen! (55 EU) Ik zie nu dat bij een iPod speaker een AUX in aansluiting meestal standaard is, opgelost dus! Nu aan de kieskeurig.nl

Bijdrager
    Yannes
    joriss op 01 april 2011
    Yannes op 01 april 2011

Een b&w zeppelin, dus dat wordt denk ik geen optie voor je xD

Bijdrager
    joriss
    Yannes op 01 april 2011
    joriss op 01 april 2011
    Yannes op 01 april 2011

Een b&w zeppelin, dus dat wordt denk ik geen optie voor je xD

Oh, prachtig, ik ben jaloers! Ik droom ervan ooit eentje te kopen;-)

Bijdrager
    syltheboy

Ik heb de Logitech Audiostation (iPod speaker) van mijn vader de koop staan. Hij gaat nog aardig hard, maar wat wil je met 80W RMS.
    Logitech Audiostation

Bijdrager
    joriss
    syltheboy op 02 april 2011

Ik heb de Logitech Audiostation (iPod speaker) van mijn vader de koop staan. Hij gaat nog aardig hard, maar wat wil je met 80W RMS.

Logitech Audiostation

Ziet er mooi uit en goede prijs, maar neemt toch te veel ruimte in ben ik bang. Bedankt voor het meedenken. Inmiddels hebben we een Logitech Pure-Fi Express Plus gereserveerd!

Bijdrager
    syltheboy

Oké, succes ermee!:wink:

Moderator
    Rivanov

Mijn gedroomde opstelling:

Aan de muur: B&W Zeppelin Air
    Aan m’n Mac: B&W MM-1

:heart:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.