4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jurjen13

Ipod clickwheel met oud docking station

Hallo,

Ik heb een Ipod van de laatste generatie (met clickwheel) en kan via via aan een dockingstation komen voor het model hiervoor. Nu weet ik dat het nieuwste dockingstation ALLEEN met de laatste generatie Ipods werkt, maar werkt die oude dockingstation ook met mijn Ipod? Of zijn die dingen model-specifiek?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Nikita

Hangt volgens mij af van de dikte van je iPod. Wellicht dat de 4G wat dikker is dan de 3G en dat je ‘m daarom niet in dat dock kan plaatsen, maar technisch gezien moet het mogelijk zijn; de dock-connector op de iPod is niet veranderd…

Bijdrager
    extraa

Ik denk dat de oude dock gewoon compatible is met jou 4de Gen. I pod. De grootte van de ‘kom’, is alleen belangrijk, heb je een 60GB Ipod Photo, gaat ie niet passen in een 20GB Dock…. Let wel, bij een grotere dock zal hij niet zo ‘perfect’ passen als het origineel.. Mijn 20GB staat losjes in de Dock van de 60GB Dock van m’n broer…

Groet!

Bijdrager
    I-think

als je een 20 gb generatie hebt en die ander is 20 of 40 gb model is het geen probleem(bij de 20gb zal hij alleen een beetje klemmen en iets krasjes geven,maar die krijg je zowiezo wel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.