2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Alviarin

Ipod Classic synchroniseert, maar speelt niet meer af en blijft in schijfmodus

Hallo,

Ben al vanaf 2008 eigenaar van een Apple Ipod Classic. Heb nu eindelijk heel mijn bibliotheek in Itunes op punt gesteld en wenste dus mijn Ipod te synchroniseren. Er dienden blijkbaar meer dan 9000 items gesynchroniseerd te worden.
    Dat ging zonder problemen en ik wierp de Ipod ook op de normale manier uit. Maar toen ik de Ipod wenste af te spelen, selecteerde hij gewoon een voor een snel de liedjes zonder ze daadwerkelijk af te spelen.
    Een restart met menuknop en selectieknop ingedrukt leerde mij dat ik de ipod diende te resetten. Zo gezegd zo gedaan, met daarna nieuwe volledige synchronisatie.
    Het probleem bleef echter hetzelfde. Meer nog, ik kreeg enkel alleen maar het apple logo op het scherm, alsof hij moeite had om opnieuw op te starten. op de site van Apple las ik dan dat je de Ipod in schijfmodus moet zetten. Ook gedaan en met Itunes verbonden, synchroniseert hij weer, maar nu krijg ik hem niet meer uit schijfmodus om te gebruiken. In het slechtste geval kom ik weer uit op het apple logo en dan kan ik opnieuw beginnen.

Zou het eventueel kunnen dat de schijf vol geraakt en niet meer naar behoren werkt? Met alles gesynchroniseerd is nog 10 Gig vrij….(van de 160).

Of zit er soms een of ander corrupt MP3tje dat de boel blokkeert? Ik heb de recentste versie van Itunes (in Nederlands) en de recentste software op de Ipod geïnstalleerd ook.
    Weten jullie de oplossing?

Alvast bedankt

Bijdrager
    maxyboy1001

Misschien eens herstellen via een andere Mac/PC?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.