4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac-er

iPod Classic opnieuw opgestart na synchroniseren

Heb gezocht maar niets gevonden!

Maar graag willen weten of dit normaal is, elke keer nadat ik mijn iPod (Classic 120 GB) met iTunes heb gesynchroniseerd dan gaat de iPod automatisch uit en weer aan voordat ik de verbinding mag afbreken. Is dit normaal? Verder werkt het prima, hoor! Weet iemand waarom dit nodig is?

Bijdrager
    sven-

Ik heb ook een iPod Classic 120GB, kleur zwart. Ik ervaar jouw probleem niet. Als ik disconnect (op mijn Mac) moet ik wel altijd even wachten tot die balk is volgelopen (op het iPod scherm), maar opnieuw opstarten doet mijn Classic niet.

Heb je wel de nieuwste softwareversie (momenteel 2.0.1) ?

Bijdrager
    iMac-er

Ik ben nu niet in de gelegenheid om de software versie van mijn iPod te controleren, maar als het goed is moet het wel de laatste versie zijn, omdat ik de automatische update heb ingesteld.

Bijdrager
    iMac-er

Ik heb inderdaad de laatste softwareversie 2.0.1 op mijn iPod staan. Even voor de duidelijkheid, ik heb alleen muziek bestanden gesynchroniseerd met iMac via iTunes (8.0.2). Elke keer als het klaar is dan gaat mijn iPod uit en direct weer aan (reboot), waarna de balk begint weer vol te lopen. Nogmaals werkt alles prima naderhand!

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.