2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Bobto

iPod Classic herstellen lukt niet (fout 1430)

Hallo,

Na een clean install van Lion te hebben gedaan op mijn macbook moest ik om nieuwe muziek op mijn ipod te zetten eerst alles van de ipod halen. Dit lukte goed en de bibliotheek werd er vanzelf terug op gezet inclusief de nieuwe muziek. Tot op een bepaald moment. Opeens liep iTunes vast en moest ik het programma geforceerd stoppen.

Na de ipod te hebben ontkoppeld zette ik hem aan om te kijken wat er reeds op stond. Ik kreeg de melding dat ik de ipod moest herstellen via iTunes. Als ik dit probeer gaat het echter mis. iTunes wil de ipod herstellen en soms verschijn ook het progressiebalkje maar opeens krijg ik een foutmelding die mij vertelt: “de ipod kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (Fout 1430)”

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om de iPod gewoon te herstellen?

Bij voorbaat dank,
    Bob Toorenaar

Bijdrager
    Hasoweh

Verbreek de verbinding van uw iPod met iTunes en verbind het apparaat opnieuw. Probeer vervolgens de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken.

Start uw computer opnieuw op en probeer de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken.
    Probeer uw iPod aan te sluiten op een andere USB-poort en probeer de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken. U wordt aanbevolen het apparaat op een USB 2.0-poort aan te sluiten.
    .
    Werk bij naar de nieuwste versie van iTunes en probeer de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken.
    Probeer de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken met een andere gebruikersaccount op uw computer. Maak bijvoorbeeld een nieuwe testaccount met beheerdersbevoegdheden op de computer aan en probeer de iPod te herstellen of bij te werken terwijl iTunes is ge├»nstalleerd. Voor instructies over hoe u dit doet, volgt u de stappen onder “Herstel uitvoeren met een nieuwe gebruikersaccount” in dit artikel.

Probeer gebruik als schijf uit te schakelen op uw iPod en probeer de iPod opnieuw te herstellen of bij te werken. Als dit niet helpt, probeert u gebruik als schijf in te schakelen op uw iPod en probeert u het apparaat opnieuw te herstellen of bij te werken. Raadpleeg iPod in schijfmodus plaatsen voor instructies.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.