6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

ipod classic herstel

Hallo,

Ik heb een probleem, mijn ipod classic 160gb werkt niet meer. Ik sluit hem aan en dan staat er :

Do not disconnect.

Herstellen met iTunes lukt niet, want dan verschijnt de errorcode 1434. Ik zou hem graag gewoon herstellen dat hij is zoals ik hem kocht. Ik heb ook al geprobeerd de menu button en de select button in te houden maar dan verschijnt er gewoon terug Do not disconnect.

Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde probleem?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Ernste

Recent precies hetzelfde gehad.

Uiteindelijk kunnen formatteren met Schijfhulpprogramma, daarna ging resetten met iTunes wel.

Het kan zijn dat je meerdere keren moet proberen.

Deze pagina zette mij op het spoor.

Inactief
    Anoniem

Ik kan bij het schijfhulpprogramma niet op de knop reset of wis drukken. Iemand ander idee?

Bijdrager
    Ernste

Dat had ik aanvankelijk ook. Ik heb de Pod herhaaldelijk moeten resetten met menu- en selectknop en heb Schijfhulpprogramma vele malen geopend. Opeens ging het. Ook duurde het vaak even voordat de iPod in Schijfhulpprpogramma verscheen met alle opties. Misschien dat langer wachten (wat ik aanvankelijk niet deed) ook helpt.

PS: het zou zelfs kunnen dat de optie Wis in Schijfhulpprogramma pas na geruime tijd opduikt en dat ik die pas vond, toen ik een keer tussendoor onderboken werd en de computer een tijdje heb moeten verlaten. Ik kwam terug bij de computer en dacht: ‘hé, nu kan ik de iPod wel formatteren’. Maar het kan ook een geval geweest zijn dat de optie soms wel en soms niet opduikt.

Inactief
    Anoniem

oke heel erg bedankt!

Bijdrager
    Ernste

Waar de vele vergeefse pogingen wellicht al op duidden: mijn iPod Classic (b)lijkt toch een harddiskprobleem te hebben, want ik heb hem al diverse keren opnieuw moeten resetten. Nu weer een totale crash en Schijfhulpprogramma geeft aan dat er grote problemen zijn. Teleurstellend. Kijken wat er nog onder garantie valt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.