8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-indo

iPod classic 80gb Skins

Zijn er al goede siliconen hoesjes voor de iPod classic 80gb op de markt?

Alvast bedankt voor de reacties (-:

Bijdrager
    MacAanZee

nga

Bijdrager
    mac-indo

Sorry?

Bijdrager
    McHenk

je vraagt wel om siliconen hoesjes, maar persoonlijk vind ik dat ondingen vergeleken bij invisibleshield (www.shieldzone.com)

het kost wel wat meer moeite, maar je hebt dan een betere bescherming die je amper merkt.

ik heb nu inmiddels m’n tweede ipod ermee ‘bekleed’ (1e was 1st gen nano, nu 3rd gen nano) en ik ben er erg tevreden mee.

Bijdrager
    Egwene Sedai

ik ben ook op zoek naar een hoesje voor de iPod Classic 80.

siliconen vind ik ook niet zo mooi, maar van die invisibleshields ben ik ook niet zo weg… ik ben meer op zoek naar een soort lederen hoesje of zo… ik heb het alleen nog niet helemaal gevonden

Bijdrager
    MacAanZee

@ Mac Indo…….als je je Mac Indo noemt en selamat als tekst gebruikt, moet je toch weten wat nga betekent? “NEE” – in het Indonesisch. De hoesjes moeten volgens mij nog komen. Persoonlijk vind ik de mooiste hoesjes de doorzichtige hardcovers van Agent 18. Helemaal doorzichtig, beschermt ook het beeldscherm. Alleen het clickwheel is open. Deze hardcovers laten de vormgeving van de iPod het meest in tact, vind ik

Bijdrager
    Egwene Sedai
    ”MacAanZee”

Persoonlijk vind ik de mooiste hoesjes de doorzichtige hardcovers van Agent 18. Helemaal doorzichtig, beschermt ook het beeldscherm. Alleen het clickwheel is open. Deze hardcovers laten de vormgeving van de iPod het meest in tact, vind ik

ik heb eens gegoogled om Agent 18, en dat is wel iets wat ik mooi vind. heb je misschien een linkje (of winkel) waar je m gekocht hebt?

Bijdrager
    mac-indo

@ MacAanZee, daar denk je op een Hollands forum niet zo 1,2,3 aan..

Maar evengoed terima kasih voor het updaten van m’n Maleis:P en de reactie op m’n vraag (-:

Ik wacht het ondertussen wel af, ik vind zelf dat iSkin wel koele skins heeft…

8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.