3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    RempaStar

iPod Classic (160GB) synchroniseert niet

Ik ben de trotse eigenaar van een iPod Classic 160GB. Tot voor kort heb ik nooit problemen ondervonden met muziek op mijn iPod zetten.

Nu lukt het echter niet meer. Zodra ik mijn iPod aansluit krijg ik al een melding van Windows:
    “Wild u IPOD controleren en herstellen?”

“Er is mogelijk een probleem met sommige bestanden op dit apparaat of deze schijf. Dit kan optreden als u het apparaat of de schijf verwijdert voordat alle bestanden hierheen zijn geschreven.”

Vervolgens heb ik twee opties: “Controleren en herstellen (aanbevolen)” en “Doorgaan zonder controleren”.

Uiteraard heb ik beide opties geprobeerd. Bij doorgaan zonder controleren gebeurt er niets, iTunes blijft hangen, het is niet meer mogelijk om muziek naar mijn iPod te slepen en ik moet via Taakbeheer afsluiten, en zelfs dat duurt lang.

Als ik controleren en herstellen kies dan is hij uren bezig met ‘controleren’ zonder dat er iets gebeurd (het balkje met de voortgang blijf leeg).

Mijn iPod geeft wel aan dat hij verbonden is en hij is ook te zien in iTunes, maar hij is wel de hele tijd bezig met het controleren van de iPod.

Ik heb al geprobeerd om een ander kabeltje te gebruiken of een andere USB-poort en ook om de iPod te resetten, allemaal zonder effect.

Ik durf niet zo goed op Herstellen te drukken in iTunes, omdat dan alle muziek op mijn iPod verloren gaat en ik dit liever als allerlaatste redmiddel gebruik.

Ik maak nu gebruik van iTunes 10.2.1.1. en de software op mijn iPod is 2.0.4.

Heeft iemand een oplossing want ik zou echt niet weten wat ik moet doen!

Alvast bedankt!

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    RempaStar

Nou niet alles dus, dat is juist het probleem. Sommige muziek is afkomstig van mijn oude schijf die gecrasht is. Maar ik zal het maar gewoon proberen inderdaad.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.