6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnhoofd

iPod Classic (160 GB) gestorven?

Ik wilde vanochtend mijn iPod Classic (160 GB) alvast syncen met m’n iTunes-bibliotheek. Je moet toch wat als straks de Top 2000 weer afgelopen is. Helaas maakte hij geen verbinding. Ik startte hem opnieuw op (Menu + Select), maar sindsdien blijft hij hangen in het blauwe scherm met wit Apple-logo. Dan wordt hij even zwart, en begint hij opnieuw. Heb hem al via iTunes geprobeerd te herstellen, maar helaas. Dan krijg ik deze foutmelding:

Heeft iemand nog een oplossing voor me, of is 2014 het laatste jaar trouwe dienst geweest van mijn iPod?

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je deze stappen al eens doorlopen?

https://discussions.apple.com/thread/4144066

Bijdrager
    stijnhoofd

Via schijfhulp nog niet, nu wel. Helaas. Ik zal hem maar even 24 uur onaangesloten laten en het morgen nogmaals proberen. Alhoewel ik vrees voor einde oefening.

Sleutelbeheerder
    Night

Nooit geschoten is altijd mis. Succes!

Bijdrager
    stijnhoofd

Nou, hij lijkt het weer te doen! Na 24 uur wachten deed hij aanvankelijk niets, maar via de laptop van m’n ouders heb ik hem alsnog kunnen formatteren en daarna via mijn eigen laptop weer volgegooid met muziek. Bedankt voor de hulp Night, je gaf me een zeer bruikbare link.

Sleutelbeheerder
    Night

Blij om te horen. Altijd beter om er wat tijd in te steken, dan het ding gelijk weg te gooien:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.