4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Willy Wonka

iPod Classic (120gb) herkent geen muziek meer/wordt niet herkend door iTunes

Hallo,

Sinds korte tijd (volgens mij sinds ik iTunes naar 12.4.2.4 geüpdate heb) synchroniseerde mijn iPod niet meer goed met iTunes en was het onmogelijk om muziek toe te voegen aan mijn iPod. Wanneer ik nieuwe muziek toevoegde aan de iPod en het synchroniseren zou moeten beginnen werd dat abrupt afgebroken en kreeg ik rechtsboven in mijn scherm de melding dat de ‘hardware niet juist verwijderd was’ terwijl mijn iPod nog aan de mac hing. Na een avondje proberen en het toevoegen van muziek (wat steeds langzamer leek te gaan) herkende de iPod vervolgens zelf de muziek ook niet meer, terwijl er maar 9,6GB vrij is op de HD. Conclusie: ik zit nu met een iPod die lijkt te werken, maar niet herkend wordt door mijn Mac en zijn eigen muziek niet meer herkend.

Ik heb de iPod al wel 10x reset dmv menu + scroll wheel en tweemaal reset settings op iPod zelf gedaan, maar niks helpt.

Heeft iemand een oplossing, ik sta overal voor open, maw de inhoud van de iPod mag gewist worden (staat toch op mijn Mac).

Bijdrager
    paulus1985

Lijkt me een hardware probleem met het piepkleine harde schijfje wat in deze iPods zit. Houden het over het algemeen lang uit, maar de levensduur van zo’n mechanische schijf is op een gegeven moment eindig..

Bijdrager
    Willy Wonka

oke Paulus1985 bedankt voor je reactie. Is het nog zinvol er een andere HD in te laten zetten? Ik zie veelverdieners die dit aanbieden, maar heb er geen ervaring mee. Of kan ik beter een nieuwe kopen?

Bijdrager
    paulus1985

Ik zie inderdaad een paar aanbieders die dit doen. Wel een hoop geld voor een oudere iPod. Aan de andere kant; als je veel muziek hebt en je wil dat allemaal bij je dragen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.