7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    kenny1647

ipod blijft hangen

hallo ,
    ik heb pas mijn ipod 1 dag
    ik heb er muziek op gezet .
    toen ik de volgende dag luisteren ging hij nog
    ik heb 6 uur kunnen luisteren .
    en toen was ik muziek aan het luisteren
    en blijft die hange
    ik kan nix meer doen .
    het scherm blijft branden en als ik op de knopjes duw gaat er nix
    wie kan mij helpen
    a.u.b raten : :cry: :cry:
    [/i]

Bijdrager
    rbandel

Probeer eens een reset: middenste knop+menu samen een tijdje ingedrukt houden. Anders zul je moeten wachten tot je batterij plat is.

Bijdrager
    kenny1647

heel fel bedank het gaat
    maar mijn batterij si bijna plat
    zou ik doe laten plat gaan of 4 uur opladen
    ik heb een ipod video 80 GB

Bijdrager
    tommy666

gewoon wachten tot de batterij leeg is en dan terug aan de computer hangen.

Bijdrager
    rikdertien

Hei ik laat mijn ipod altijd helemaal “leegspelen” en na anderhalf jaar gaat de batterij nog steeds zo’n 12à 15 uur mee; Welleswaar zonder al te vee te scrollen.

Moderator
    Poezenbeest

[off-topic] en ik maar denken dat Vlamingen zo goed in Nederlands waren :S [off-topic]

Maar goed,l alsd de laatste poster zijn iPod al anderhalf jaar heeft, kan dat nooit een 80GB Video-iPod zijn….

De duur van de batterij is een verwachte theoretische duur, die afkankelijk van het gebruik meer of minder kan bedragen. Net als dat de een nog geen 1.000 nummers op een 10GB iPod krijgt en de ander daar met gemka 10.000 nummers op weet te krijgen.

De batterij van de iPod kan slecht tegen video’s en foto’s kijken, maar ook veel opzoeken is niet echt bevordelijk voor de batterijduur. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat het back-light een enorme last is voor de batterij.

Regelmatig jje batterij helemaal leeg (of plat) laten lopen en vanuit die positie een uur of zes aan je computer hangen is wel bevordelijk voor de totale levensduus van de batterij.

Resetten kan overigens ook door de menu- en play-knoppen lang ingedrukt te houden.

Bijdrager
    JDVM
    ”Zerk”

Regelmatig jje batterij helemaal leeg (of plat) laten lopen en vanuit die positie een uur of zes aan je computer hangen is wel bevordelijk voor de totale levensduus van de batterij.

Juist niet toch? Dit zijn toch de nieuwe Litium Ion batterijen die daar juist niet van houden.
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=62018#6

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.