8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mrhond

Ipod blaast oordopjes op????

Hoi allemaal,

ik heb een vrij merkwaardige gebeurtenis gehad vandaag. Het was mooi zomerweer en ik zit op dit moment voor studie in Oxford. Ik heb in Nederland 2 weken geleden in Ipod gekocht toen ik op visite was bij m’n ouders. Hij bevalt SUPER en heb er mega veel plezier mee. TOTDAT ik vanmiddag ging rennen buiten. :?

Na een 5-tal minuten viel het linker oordopje uit (orginele van Ipod). Nu weet ik dat ze niet zo betrouwbaar zijn, dus ik denk steek eens een ander setje in (waterdichte van Aquapac), ze deden het een minuut of 2 en weer de linker viel uit!!!! Denk nuo krijg wat, steek diegene die kapot zijn gegaan eens in in de laptop, daar werkten ze ook niet.:oops:

concl. De oortjes van de Ipod inclusief de waterdichte (die voorheen nog perfect werkte) zijn kapot.

nu de vraag, wat moet ik nu doen? Ik zit in the UK, ga niet naar huis voor de komende 3,5 maand maar heb wel oordopjes nodig of eventueel een nieuwe Ipod!
    hebben jullie suggestisch? zou best wel welkom zijn!!!! :oops:

Bijdrager
    Steph

Hebben ze geen winkels in Oxford die oordopjes verkopen ?

Inactief
    Anoniem

@Sephone: 2 weken oud… lijkt me eerder een iets voor de garantie.

Bijdrager
    fatboysmart

Je bent niet de enige…

Ik las hier al eens wat over op MacFixit een aantal weken geleden, maar dat kan ik niet meer vinden.
    Wel vond ik dit:

http://tinyurl.com/3x5s8w

Een oplossing heb ik niet, maar het lijkt op een design fout van de headphone aansluiting.
    Dit zou betekenen dat hij een nieuwe koptelefoon ook weer op kan blazen!!!

Succes ermee.

Bijdrager
    mrhond
    ”fatboysmart”

Je bent niet de enige…

Ik las hier al eens wat over op MacFixit een aantal weken geleden, maar dat kan ik niet meer vinden.
    Wel vond ik dit:

http://tinyurl.com/3x5s8w

Een oplossing heb ik niet, maar het lijkt op een design fout van de headphone aansluiting.
    Dit zou betekenen dat hij een nieuwe koptelefoon ook weer op kan blazen!!!

Succes ermee.

zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben dan op dit forum? En wat hebben zij gedaan? Het is toch van de zotten dat een 2 weken oude ipod al kapot gaat en dat ik met de gebakken peren (apples in dit geval) zit…

ik zou bijna zeggen dat het geen Ipod, maar Ikapot is!

Bijdrager
    Jordan_D

Dit nieuws baart mij zorgen. M’n linker speaker van m’n V-Moda Vibe headphone is plots half overleden. Just out of the blue. Hij doet het nog wel maar de bass is verdwenen ik d8 dat ik doof aan het worden was op links. Gelukkig heb ik nog garantie maar twijfel nu ernstig om m’n nieuwe set op m’n iPod Nano 2nd gen. te gebruiken. De verhalen op Tinyurl liegen er namelijk niet om.

Als er nog meer forum leden zijn zou ik dat graag willen weten.

Greetz, JD

Bijdrager
    Vikash

Er zijn toch zat Apple stores in het VK? In London zit er sowieso een hele grote.

Bijdrager
    mrhond

ja in London zit er ook eentje, daar ga ik denk ik komend weekend naartoe.
    maar aangezien er dus meer mensen zijn, kan ik dat ook aandragen dan als argument…

Nog meer mensen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.