22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    astridnl90

iPod beschadigd? XO

Sinds eergisteravond heb ik een iPod nano 4 GB
    gister heb ik iTunes gedownload en muziek op mn iPod kunnen zetten. diezelfde avond probeerde ik nieuwe muziek erop te zetten, maar iTunes liep vast terwijl mn nano op de pc was aangesloten! Nu is mijn iPod beschadigd en kan ik er niks meer mee. Ik kon m niet eens meer uitzetten.
    :x

Weet iemand hoe dat zit met terugbrengen of garantie?

Bijdrager
    Nikita

Resetten door de menuknop en de center knop ingedrukt te houden totdat je het Apple logo ziet. Daarna nog een keer aansluiten en kijken wat ‘ie doet…

Bijdrager
    joffrie

De middelste knop en de menu-knop samen een tiental seconden ingedrukt houden. En dan wordt de iPod gereset. Maar je bent geen gegevens kwijt.

Dan zal het probleem wel opgelost zijn.

Bijdrager
    astridnl90

dat heb ik al geprobeerd… heb iets v 10 sec de centerknop en menuknop ingedruk gehouden, maar hij reageert nergens meer op

Bijdrager
    Nikita

Batterij leeg laten lopen en het daarna nog ’s proberen (aansluiten op je computer).

Bijdrager
    sean2901

Je moet voordat je die center en menu knop ingeduwd houdt (tegelijk nota bene) eerst de hold aan en af hebben gezet. Staat zo op de support page van apple. Werkte bij mij toch wel dan.

Bijdrager
    astridnl90

it’s alive!:D
    alleen zit k nu met t probleem dat k sommige nr’s er niet opkrijg…
    waar ligt dát dan aan?

Bijdrager
    sean2901

Blij voor je. Ik krijg die melding ook voor sommige songs. Maar dat zijn er op mijn library van 2000 slechts 2, dus misschien kan je even zeggen welke melding je krijgt?

Bijdrager
    astridnl90

geen?
    kep een paar drum n bass nr’s erop proberen te zetten. Er staan er maar 2 van de … 12? op.
    ligt t mss aan of het een kopie is ofniet? of dat je m om moet zetten ofzo?

Bijdrager
    sean2901

Heb je synchroniseer alle nummers aangevinkt?

Bijdrager
    astridnl90

ja…
    bij t tabblad ‘muziek’ bij iPod van… ?

Bijdrager
    astridnl90

jep

Bijdrager
    sean2901

Van welk type zijn de bestanden?

Bijdrager
    astridnl90

… hoe kan je dat zien? : /

Bijdrager
    sean2901

crtl klik op de file in iTunes, info kiezen en dan zie je ergens soort staan.

Bijdrager
    astridnl90

MPEG bestand voor die het niet doen…
    dus dan moet k ze met de rechtermuisknop aanklikken > selectie converteren naar ACC,
    en dan die van MPEG verwijderen zeker?

Bijdrager
    sean2901

Ja kan dat eens proberen maar normaal zouden die mpeg’s moeten werken. Ik ken er niet zo zeer veel van maar ik heb eens gecheckt en de meeste bij mij zijn wel aac op enkele na die ook wel op mijn iPod staan. Laat maar iets weten.

Bijdrager
    astridnl90

ong de helft van wat k in mn itunes heb staat staat niet op mn ipod…
    t helpt ook niet als k t verander in aac :S

Bijdrager
    sean2901

Toch geen gedeelde muziek binnen je netwerk? Wat die kan je er inderdaad niet opzetten.

Bijdrager
    astridnl90

wat is dát dan?
    gedeelde muziek in je netwerk …:?

Bijdrager
    sean2901

Je hebt jou eigen bib, die staat bovenaan in de lijst. Als je nog andere PC’s hebt in de buurt, bvb die van je pa en broer die dezelfde internetverbinding gebruiken zou het kunnen dat die hun muziek delen. Zij kunnen dan aanduiden dat hun muziek gedeeld wordt in het netwerk, waardoor die ook zichtbaar wordt in je iTunes bib. Dit zie je aan dan aan de naam van die lijst.

Bijdrager
    astridnl90

ja klopt, er staat een laptop(waar k nu op zit) en een pc op deze verbinding… maar moet ik dan de lietjes die het niet doen hier verwijderen, en die op de pc op de ipod proberen te zetten?
    hoe kan je dat zien welke gedeeld zijn??

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.