8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    emiel01

iPod Battery Indicator

Is de iPod Battery Indicator ook te verkrijgen voor Windows? Kan het alleen vinden voor de Mac

Bijdrager
    Golfgast

Zat ik gister ook naar te zoeken, maar kon niks vinden op het forum (tenzij ik er overheen heb gegeken)

Bijdrager
    PietjePuk

Volgens mij is ie alleen voor Mac te verkrijgen…

Bijdrager
    Jello
    ”emiel01″

Is de iPod Battery Indicator ook te verkrijgen voor Windows? Kan het alleen vinden voor de Mac

wat is dat voor een progje mss??

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Jello”
    ”emiel01″

wat is dat voor een progje mss??

Een progje dat op je iPod het batterij indicatortje vervangt door een analoog dat van 0 tot 999 gaat.
    Zo heb je er een beter idee van hoeveel batterij je nog over hebt.
    http://www.macupdate.com/info.php/id/18951

Bijdrager
    Cybershooter
    ”emiel01″

Dat zit als het goed is verwerkt in het programma EUpod voor de pc. Met dit progr. kun je de eu volume restrictie verwijderen uit je ipod alsmede het grafische batt. metertje voor een digitaal metertje.

Bijdrager
    raoul.one

voorheen deed ik het altijd met PodPlayer, maar toen had ik nog een mini ipod
    nu met me pod van 30gb kan ik die meter niet met podplayer veranderen, weird…..

Bijdrager
    Ketsjap

Ik moest er een screenshot van maken, want de pdf file van het Free iPod book (van iLounge.com) is password protected.

Hope this suits you.

Trouwens, check het boek maar es op de iLounge site, een heel knap naslagwerk over iPod en iTunes, en gratis ook…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.