8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bernadictus

iPod AppleCare.

Drie vragen waar ik graag een antwoord op zou willen:

1. Mijn iPod (30gb video) komt uit America. Kan ik daar AppleCare hiervoor aanschaffen in Nederland?

2. Ik hoor verhalen van iPod’s die na een jaar problemen met batterijen etc krijgen, is dit waar, of een broodje aap?

3. Is het waar om AppleCare aan te schaffen voor een iPod? Ik heb al namelijk wel AppleCare op mijn iMac, maar die kost ook even iets duurder dan een iPod.

Alvast hartelijk bedankt voor de antwoorden!

Bijdrager
    danielpunt

Je bedoelt AppleCare?

1. Het lijkt me van wel, omdat de garantie wereldwijd is.
    2. Dat zijn horror verhalen en dus niet waar.
    3. Dat moet je voor je zelf bepalen.

Bijdrager
    Bernadictus

Bedankt voor je antwoord Daniel. Ik bedoelde inderdaad AppleCare, de naam was me ontschoten.

Een extra punt, 4:

Mijn schoonvader heeft een 80Gb iPod en klaagde laatst over het bufferen van nieuwe nummers en dat de iPod daar traag van word. Ik kon probleem loos 5 nummers vooruitgaan, maar daarna begon deze te bufferen. Is dit een bekend probleem?

(Mijn excuses als ik alle vragen door elkaar heen stel, maar vind het onzin en onoverzichtelijk als ik 4 topics open.)

Bijdrager
    Uzbad

Mijn motto is: geen verzekering nemen op spullen waarvan de aanschafprijs zo laag is dat je die net zo goed nieuw kunt kopen. Voor mij valt de iPod daaronder. Dus heb ik er geen AppleCare bij aangeschaft. Wel bij mijn iMac, wat dan ook een aanschaf van een iets andere orde van grootte is. En ja, AppleCare kun je overal ter wereld aanschaffen.

Die horrorverhalen zijn uit de lucht gegrepen. Natuurlijk zijn er iPods geleverd met brakke accu’s, en die klagers hoor je dan. Iedereen die geen problemen heeft (mijzelf incluis) hoor je niet.

Over die traagheid kan ik niet oordelen; ik heb een 30GB iPod en die werkt altijd als een zonnetje.

Succes!

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Bernadictus”

die kost ook even iets duurder

advies: besteed je geld aan een goede cursus Nederlands. Dat lijkt me momenteel belangrijker.

Breuf

Bijdrager
    noxius
    ”Breuf”
    ”Bernadictus”

die kost ook even iets duurder

advies: besteed je geld aan een goede cursus Nederlands. Dat lijkt me momenteel belangrijker.

Breuf

En dat voor iemand van 5 jaar oud!!

Misschien off topic, maar ik had 3 jaar geleden een iPod mini gekocht bij de BCC met extra verzekering. Na 2 jaar ging deze kapot, en mocht ik van de BCC een nieuw uitzoeken (met extra betaling werd dat dus een iPod video). Ik geloof dat Apple altijd eenzelfde iPod vervangt.. .toch?

Bijdrager
    smoothly

1: Je kan inderdaad hier AppleCare aanschaffen voor je Amerikaanse iPod…

2: Ik weet alleen van de iPod mini dat die een slechte accu heeft gehad die na ongeveer 1,5 a 2 jaar echt op was.

3: Ik zou eerder een verzekering nemen dan AppleCare, Dat dekt tenminste ook schade als gevolg van vocht, vallen en diefstal bijvoorbeeld. En de premie is veelal goedkoper en de dekking duurt vaak langer.

Geblokkeerd
    Breuf
    ”smoothly”

de premie is veelal goedkoper

De premie zal misschien lager zijn, niet goedkoper.

Breuf

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.