6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    odouhaha

iPod app in iPad crashed steeds

Hallo

Ik heb een iPad 16G + 3G IOS 3.2.2, mijn probleem is dat wanneer ik op de iPod app druk, de app opent en na een seconde of 2 weer afsluit.
    Weet iemand hoe dit komt, of wat ik kan doen om het crashen te verhelpen, ik luisterde vaak muziek en podcasts wat nu niet meer kan.

Alvast bedankt

Gr Omar

Bijdrager
    odouhaha

Hier een filmpje wat laat zien wat er gebeurt nadat ik op de iPod app druk: Youtube link

Bijdrager
    fatboysmart

Heb je hem al eens helemaal uit en weer aan gezet?

Andere mogelijkheid is om hem te herstellen in iTunes
    http://support.apple.com/kb/ht1414?viewlocale=nl_nl
    klik op ‘Uw iPad, iPhone of iPod Touch herstellen’ en daar wordt je stap voor stap uitgelegd wat te doen.

Succes.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is nog steeds een irritant en vaak voorkomend probleem.

– Oplossing 1: Open Video’s, sluit het weer en open dan iPod

Werkt dat niet?

– Oplossing 2: Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen

Let op: oplossing 2 zet echt alles op ‘nul’. Al je zorgvuldig geranschikte Apps komen bijvoorbeeld weer helemaal door elkaar te staan. Maar het werkt wel!

Herstellen in iTunes is in dit geval nooit nodig!

Inactief
    Anoniem

ik heb dat exact hetzelfde gehad. Na even herstellen in iTunes werkte alles weer.

Bijdrager
    odouhaha

Bedankt voor jullie antwoorden, ik had m hersteld en probleem was weg tot ik met iTunes weer synchroniseerde… Ligt waarschijnlijk aan m’n backup.

Inderdaad als je video opent en vervolgens iPod is het probleem verdwenen :))

Bedankt

Gr. Omar

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.