4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    joopkraan

Ipod als memory stick

Ik heb een normale muziek-Ipod, dus zonder verdere poespas. Omdat ik een filmpje in Quick Time bestand van de ene Imac naar de andere wil kopieren, heb ik het bestand op mijn Ipod gekopieerd. je kunt het daar niet lezen, maar de computer gaf aan dat het kopieren goed was verlopen.

Om het nu op de andere Imac weer uit te pakken, wat is de beste manier, zonder dat er gegevens verloren gaan. Kan ik het zonder problemen openen, of heb ik bijvoorbeeld een programma als Senuti nodig, om te voorkomen dat alles gewist wordt?

Bijdrager
    VincentBaas

gewoon aansluiten, de data op je iPod bekijken met de Finder en wat je nodig hebt er weer afhalen.

Heb je wel schijfgebruik aangezet bij je instellingen voor je iPod in iTunes? Dan zou het namelijk zonder problemen moeten gaan, omdat het Mac naar Mac is.

Bijdrager
    Sumar

Moet geen probleem zijn maar let op iTunes!

Als die staat op sync van je muziek bestanden dan ben je na inpluggen op de andere mac wel het een en ander aan mp3’s kwijt (zoals een collega van mij tot zijn schade ondervond)

Moderator
    unSOUND
    ”Sumar”

Als die staat op sync van je muziek bestanden dan ben je na inpluggen op de andere mac wel het een en ander aan mp3’s kwijt (zoals een collega van mij tot zijn schade ondervond)

Dan heeft die collega niet goed opgelet, want iTunes vraagt eerst of hij dat moet doen of niet… Dat te veel mensen zonder te lezen op “Ja” drukken is een heel ander probleem.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.