9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Ipod afspelen op XP van een ipod van iemand anders, hoe ?

Hallo allemaal, ik zit met een ipod vraagje, namelijk, hoe krijg ik het voor elkaar om een ipod van iemand anders op mijn xp machiene aan itunes te hangen zodat ik de muziek kan afspelen.

Ik ben tot nu toe gekomen tot dat ik de lijst in itunes zie van de ipod maar deze blijft grijs en ik kan het niet afspelen, onderin itunes zie ik een slotje staan naast de indicator die aangeeft hoeveel er nog vrij is op die ipod.

Weet iemand hoe ik dit spelend kan krijgen ?

Bijdrager
    Nickel

Ik denk:

Bovenin: bewerken–>voorkeuren–>ipod–> afspeellijsten op ipod handmatig beheren!

Ik denk dat dit zou moeten werken maar weet het niet zeker!

Bijdrager
    iAgree

Volgens mij is dat het niet, want hij staat al in itunes alleen de lijst die op de ipod staat is grijs en dus niet afspeelbaar, je moet bij het inpluggen al zeggen dat niet wilt dat de ipod bijgewerkt word anders word deze gewist door de itunes die op de pc staat.

Bijdrager
    iJezz

kijk ff op ipodlounge.com daar staat een programmatje wat je zet op je ipod zodat je op elke willekeurige computer via dat programmatje naar je ipod kan luisteren

Bijdrager
    Kimmo

Computer Authorization:
    http://www.apple.com/support/itunes/windows/authorization.html

How to use your iPod to move your music to a new computer
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300173

Bijdrager
    iAgree

Het probleem is hierbij dat het een pc op me werk is, en daar kan ik geen software op installeren, maar je moet toch gewoon afkunnen spelen met je ipod op een willekeurig computer met itunes erop , ik dacht dat alleen copieeren niet kon maar afspelen altijd, of begrijp ik het niet goed?

Bijdrager
    Buzz

Nickel heeft toch gelijk. Zodra je hem op handmatig bijwerken instelt zullen de liedjes op de iPod, en ook de playlists aanklikbaar en afspeelbaar worden.

Je kan hem als je hem op je eigen computer aansluit natuurlijk zo weer op automatisch synchronizeren terugzetten.

Edit: Wat het idee hierachter is ontging mij ook in het begin. Maar als je je iPod op automatisch synchronizeren hebt staan is het normaal gesproken natuurlijk niet nodig om je muziek van de iPod af te spelen, omdat je het toch al op je computer hebt staan. Het lijkt me handig als in een nieuwe iTunes update dit wat vriendelijker wordt geregeld.

Bijdrager
    iAgree

Ja dat was het toch, handmatig zetten en klaar, bedankt weer allemaal.

Bijdrager
    Nikita

Precies: automatisch syncen uitzetten en handmatig beheren aanzetten. Klaar.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.