16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Black apple

Ipod aansluiten op je auto radio!

heej,

ik wil graag mijn ipod video aansluiten op mijnradio (cd speler)

weet iemand hoe dit het makelijkste gaat?

je kan het tog ook met de AV cable doen ???

mvg

Bijdrager
    Black apple

auto radio bedoel ik:)

Bijdrager
    @iMen

hmmm…daar lopen nog al wat draadjes over op dit forum, even zoeken via de zoek functie doet wonderen:)

Bijdrager
    storko

Zoek even in het ipod & itunes sub forum. Daar lopen al wat draadjes over dit onderwerp

Bijdrager
    KarelWillem

Afhankelijk van je radio heb je meer mogelijkheden:

1: fm-modulator als iTrip o.i.d.
    2: aux-in (met je ‘AV-kabel i.d.d.)
    3: aux-in via cd-wisselaar-ingang (adapter nodig)
    4: icepod
    5: etc.

In prijs variërend van 3,50 tot ± 200 euro.

Bijdrager
    pinkie

Ja, je moet natuurlijk wel eerst even zoeken op het forum voordat je een serieus antwoord kunt verwachten.. Niemand n die vraagt of je wel gezocht hebt, nee, men gaat er vanuit dat je NIET hebt gezocht. GELUL! Geef toch gewoon antwoord of anders houd je mond!!! (KarelWillem, dit slaat natuurlijk niet op jou)

Black apple, ik heb een Harman Kardon Drive & Play, http://www.harmankardon.com/drive-1/
    en die bevalt me prima. Ik weet alleen niet wat de mogelijkheden zijn met video. Sorry.

Bijdrager
    J.
    ”pinkie”

Ja, je moet natuurlijk wel eerst even zoeken op het forum voordat je een serieus antwoord kunt verwachten.. Niemand n die vraagt of je wel gezocht hebt, nee, men gaat er vanuit dat je NIET hebt gezocht. GELUL! Geef toch gewoon antwoord of anders houd je mond!!! (KarelWillem, dit slaat natuurlijk niet op jou)

Black apple, ik heb een Harman Kardon Drive & Play, http://www.harmankardon.com/drive-1/
    en die bevalt me prima. Ik weet alleen niet wat de mogelijkheden zijn met video. Sorry.

Hoeveel heeft dat ding van je gekost, ziet er wel sjiek uit, en heb je dat zelf geinstalleerd of laten doen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ga even kijken bij de Dixons of zo, daar liggen ze…

Bijdrager
    pinkie

£150 bij Halfords. Gratis installatie

Bijdrager
    storko
    ”pinkie”

Ja, je moet natuurlijk wel eerst even zoeken op het forum voordat je een serieus antwoord kunt verwachten.. Niemand n die vraagt of je wel gezocht hebt, nee, men gaat er vanuit dat je NIET hebt gezocht. GELUL! Geef toch gewoon antwoord of anders houd je mond!!!

Wanneer ik de woorden ipod en autoradio invoer in de zoekfunctie krijg ik 206 resultaten. Zal daar nu geen antwoord op de vraag staan?

Bijdrager
    mbaert
    ”pinkie”

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. De afstandsbediening werkt dan op de sigarettenaansteker? Ik heb nu zo een ding waarmee de ipod opgeladen wordt en via de radio uitgezonden wordt (fm transmitter). Daar zit wel af en toe redelijk wat ruis op maar door de bank genomen doet ie het prima. Met die Drive & Play kun je dan de iPod nog opladen? Als je wat langere ritten hebt is ie natuurlijk wel leeg, en dan?

Bijdrager
    pinkie

Ik heb de Drive and Play “hard wired” dus niet op de sigarettenaansteker. Mijn iPod wordt opgeladen en ligt in het handschoenenvakje. De Pod wordt volledig bediend door middel van de “joystick”. Werkt feilloos. Ik zie mijn iPod alleen nog maar wanneer ik er andere muziek op wil zetten.

Bijdrager
    J.
    ”KarelWillem”

Ga even kijken bij de Dixons of zo, daar liggen ze…

Op hun website zie ik het alvast niet staan. En een als er ook een echte shop bestaat van dixon, dan zal die wss niet in België liggen :).

Bijdrager
    JanWillem

Ik heb een iTrip, maar in NL zijn er zoveel FM frequenties bezet dat je vaker een ruis hoort dan muziek. Pas op vakantie geweest in Namibie, daar deed ie het prima, maarja daar wonen dan ook 2 mensen per km2.
    Dus voor in NL raadt ik de iTrip af.

Bijdrager
    J.
    ”JanWillem”

Ik heb een iTrip, maar in NL zijn er zoveel FM frequenties bezet dat je vaker een ruis hoort dan muziek. Pas op vakantie geweest in Namibie, daar deed ie het prima, maarja daar wonen dan ook 2 mensen per km2.
    Dus voor in NL raadt ik de iTrip af.

ik denk niet dat in België problemen gaat geven. Hier zijn er nog zoveel vrij… Wss omdat je een licentie nodig hebt voor te mogen uitzenden op fm-band. Daarmee dat ook de iTrip honderd procent illegaal is in ons landje :).

Bijdrager
    Stevenfanmac

Een I-trip is niet het beste oplossing wegen het geluids kwaliteit wat je het beste kan doen is je auxminijack of je cd wisselaar gebruiken dan heb je geen geluids verlies. De allerbeste alternatief is om een auto radio te kopen met een ingebouwde ipod functie.

DRAAD IS ALTIJD BETER DAN DRAADLOOS

voor een kabel van 2 tulp naar mini jack ben je zo €15 kwijt
    voor een itrip €79 of €89 euro
    de auto radio prijzen kunnen vanaf €150 beginnen maar wil je een goeie dan betaal je al gauw €250

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.