9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    icecream

iPod aanbieding te vertrouwen?

Ik zag op deze site de iPod video in de aanbieding. Ik zou hem wel willen bestellen maar vertrouw deze site niet echt. http://www.electroplus.nl/index.php?cPath=160

Bijdrager
    jappo

Jawel hoor ik ken iemand die m daarvandaan heeft.
    Alleen let wel op, degene rechts op de voorpagina is geen iPod he:P

Bijdrager
    Esquare

Ik kan me vergissen, maar de kans is groot dat die iPod video niet het nieuwste model is. Dus de versie met een minder helder beeldscherm en geringere batterijduur.

Bijdrager
    yvinhei

Alle iPod’s in die folder zijn van het oudere type… Drie tientjes erbij en je hebt een nieuwe! Zou ik wel doen!

Bijdrager
    jappo

Oja en zoekfunctie als je dat belangrijk vind zit daar dus ook niet bij.

Bijdrager
    icecream

Ok dan haal ik de nieuwe iPod wel maar ik wou ook die Nokia bestellen via de site.

Bijdrager
    KarelWillem

Wat ik tegenwoordig wel heel gevaarlijk vindt worden, is het feit dat elke ongelikte beer die zich niet goed behandeld vind, een bericht kan plaatsen waarin hij/zij een bedrijf compleet onderuit kan halen.

Vaak zie je dat het gewoon een redelijk ongelukkige bedrijfsvoering betreft, in combinatie met een paar klanten die het IQ van 46 niet overstijgen.

Geen oplichterij dus, maar gewoon een wat minder lekker lopend bedrijfje o.i.d.

Als je al die berichten leest, dan is mijn eerste gedachte bijna altijd; ‘ben je nou zo naief, kun je niet lezen of vindt je het gewoon leuk om een bedrijf zwart te maken’?

Zo’n bericht als hierboven getuigd daar ook weer aardig van.

DE SITE IS NIET TE VERTROUWEN LEES IK NET!

Waar lees je dat dan?

Ik heb de eerste versie van de website ook gezien. En ja, daar was wel enige onduidelijkheid over wat er nu precies werd aangeboden. Het is echter netjes opgelost, de site is aangepast en ik zie niets, maar dan ook niets wat op oplichting duidt.

Wees dus een beetje voorzichtig met van die schreeuwerige uitspraken wil je?

Bijdrager
    icecream

Ja reageerde beetje overdreven omdat ik daar wat wou bestellen en toen las ik die dingen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.