10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    laurabaakman

Ipod aan computer van voor XP

Kun je een nieuwe iPod shuffle gebruiken als je hem aan een computer van voor Windows XP hangt? Volgens de systeem eisen is iTunes vereist, maar dat is er alleen vanaf XP. Zou het niet kunnen dat als je de iPod dan aansluit dat je een schijfstation krijgt. Dus dat de iPod herkend wordt als een USB-stick.

Bijdrager
    Bor

Je kunt hem op een PC zonder iTunes ook gewoon zien als losse schijf, maar dan kan je er geen muziek op zetten.

Bijdrager
    laurabaakman

Kun je die muziek er dan niet gewoon opslepen? De mp3-speler die ik voor mijn iPod had verscheen ook als een “usb-stick” als ik er dan muziek opsleepte deed hij het daarna gewoon.

Bijdrager
    formulefan

nee dat werkt niet met een ipod.

je kunt vpod wel gebruiken waarschijnlijk.

Bijdrager
    1973
    ”Bor”

Je kunt hem op een PC zonder iTunes ook gewoon zien als losse schijf, maar dan kan je er geen muziek op zetten.

Je kan er wel muziek opzetten, alleen kun je het niet afspelen.

Bijdrager
    erikjacobs

je kunt vpod wel gebruiken waarschijnlijk.

Ik ken dit programma zelf niet, maar het lijkt me wel heel waarschijnlijk dat het mogelijk is om met een dergelijk programma gewoon muziek op je Shuffle te zetten (en het vervolgens ook af te spelen…). Zelf vind ik dit programma wel fijn:
    http://www.mediafour.com/products/xplay/
    XPlay genaamd, helaas niet gratis.

Succes ermee. Enne: even zoeken op Google of Softpedia.com (of een andere software-site) zal ook wel wat opleveren.

Bijdrager
    Bor
    ”Richard
    ”Bor”

Je kan er wel muziek opzetten, alleen kun je het niet afspelen.

Ja, dus geen muziek waar je vervolgens on-the-go wat aan hebt…

Bijdrager
    laurabaakman

We hebben de iPod aangesloten, toen kwam er en of ander raar windows programma. Toen hebben we hem los gekoppeld, daarna weer aangesloten en nu gebeurt er helemaal niks.

Bijdrager
    jappo

[size=7:a9254fee54]zijn er ook normale programma’s voor windows dan?[/size:a9254fee54]

Maar wat voor programma?, staat iTunes erop?, wat heb je gedaan?

Bijdrager
    laurabaakman

we hebben vPod, versie voor windows 98, erop gezet.. programma op zich werkt, maar als we de iPod aansluiten kan de computer hem niet vinden
    Itunes staat er niet op, dat kan niet met windows 98 dacht ik.. (zie eerste bericht) daarom hebben we vPod erop gezet wat wel zou werken

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.