9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dannske

IPOD 4G stroomstekker icoon

Hallo,

Wanneer ik mijn ipod 4g 20 gig aanzet krijg ik een icoon met een stekker en een stop contact.
    Mijn pc pakt hem niet en via de usb lijkt hij ook niet op te laden.
    Wanneer ik de ipod reset krijg ik het apple logo met eventjes een batterij met een bliksem erin.. na ongvr 1 minuut krijg ik dan weer hetzelfde icon (destekker en stopcontact).

Kan iemand mij please helpen!

mvg,
    Danny

Bijdrager
    mukair

ehhh de ipod aan de oplader hangen en die in het stopcontact stoppen???
    dit is i.v.m. het updaten van de firmware. Hiervoor moet hij in het stopcontact zitten (en dit kan dus niet via de USB poort van de computer)

Bijdrager
    dannske

denk dat dat het is. stomme is dat ik geen oplader heb.. morgen 1 halen.. alvast bedankt

Bijdrager
    francisbacon

http://www.methodshop.com/gadgets/ipodsupport/ipodicons/index.shtml :
    ELECTRICAL OUTLET
    You might see this icon during an update or a restore. When you see this icon, disconnect your iPod from the computer and connect it to an iPod power adapter. It needs some juice to complete the update process. The update or restore will complete and iPod will restart to the main menu. However not all iPods come with a wall charger anymore. If you don’t have an iPod wall charger you can do any of the following: 1) find a friend with a wall charger and borrow it, 2) go to an Apple store and use their wall charger, or 3) buy an iPod wall charger for yourself. It’s not a bad thing to have. They come in handy when traveling.

Bijdrager
    dannske

bedankt!

Bijdrager
    Tjeerd

Hallo!

Ik zit nu met hetzelfde probleem met een iPod photo. Hij wil het update process na het herstel van de iPod vooltooien, alleen zit ik hier met verschillende USB hubjes (die ik dan alleen aan het stroom hang, niet aan de computer) maar niet met een apple stroomadapter.

Is die stoomadapter de enige uitweg? Want ik vertik het om dat ding te kopen, hij heeft altijd goed opgeladen via m’n USB-hub.

Bijdrager
    Tjeerd

Oplossing gevonden, gewoon de iPod in een oud keukenradio’tje (met iPod aansluiting) gezet. Nu werkt alles weer:)

Bijdrager
    BartjeGossen

Je bent overigens niet aangewezen op een oplader van Apple, bij een willekeurige computerzaak zijn goedkopere opladers verkrijgbaar.

Bijdrager
    Tjeerd

hmm.. Maar een USB hub werkte dus niet bij mij, terwijl hij normaal wel daaraan oplaadt. Vraamd:?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.