9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    XionZ

iPod 40 GB, stoptcontact melding.

Hallo,

Na een update zegt de iPod van mijn vriendin dat ie in het stopcontact moet worden aangesloten. Resetten werkt niet en aangezien ik geen externe oplader heb en ook niet van plan ben die te gaan kopen heb ik dus een probleem.

Ik heb gezocht op dit forum maar ben niet echt wijzer geworden.

Iemand een oplossing?:-)

Gr,

XionZ

Bijdrager
    J-roen

Die stopcontactmelding is om de firmware op de iPod up te daten. Aangezien iPods tegenwoordig ook opgeladen moeten kunnen worden via USB of Firewire aan de computer zou dit nu ook met deze ipod moeten kunnen.

Als je hem aansluit en het werkt zou je een soort voortgangsbalkje in je scherm moeten zien. Daarna is de ipod volledig hersteld.

De laatste keer dat ik de software hersteld heb ging dit ook zonder adapter.

Bijdrager
    Victor88

Bij mij werkte het eerst ook niet maar wel nadat ik me computer opnieuw had aangezet.

Bijdrager
    XionZ

Dat werkt helaas ook niet. Er komt alleen een icoontje van een lege batterij met zo’n waarschuwingsbordje. Is er geen recovery software beschikbaar ofzo?

Bijdrager
    Maced.2

nope… het enige wat je kan doen is dan een oplader kopen..

zo ver ik weet……..

me maatje had het zelfde probleem en na dat we de oplader er op hadden gezet kon hij weer gebruik maken van zijn Ipod. Het was wel een oude type Ipod 20 gig maar met de nieuwe Ipod generatie hoef je geen lader meer te gebruiken om je update af temaken dacht ik te hebben gelezen.

Maar je kan er vast wel ff 1tje lenen in je omgeving een oplader :wink:

Bijdrager
    atimago

gewoon een logic3 opladeer kopen kost 14 euro of zo

Bijdrager
    Maced.2
    ”atimago”

gewoon een logic3 opladeer kopen kost 14 euro of zo

deze dus………

http://www.allesvoordeipod.nl/

kijk onder Adapters, Logic3

Bijdrager
    XionZ

Apple regelt maar iets anders. Ik ga geen adapter kopen voor hun bugs.

Bijdrager
    Maced.2

ach je kan ook niet alles hebben he 8)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.