7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Alwin

iPod

Mijn iPod 20 gb clickwheel blijft hangen tijdens het synchroniseren. Ik heb alles al gedaan; formateren, bijwerken en herstellen. Iemand een tip?

Bijdrager
    error

Gebeurt dit ‘hangen’ altijd op hetzelfde moment? Bij een bepaald album bijvoorbeeld? Weet je zeker dat de content niet corrupt is of de schijf waar deze op staat?

Bijdrager
    Alwin

Hij bleef eerst hangen bij nr. 61 na een tijdje druppelde hij verder en is nu blijven hangen op nr. 71. Als een nummer corrupt is zegt iTunes dat niet?

Bijdrager
    Alwin

Hoe kom ik er achter of de harde schijf van de iPod stuk is? In schijfhulprogramma kan ik dat niet ontdekken.

Bijdrager
    petermac

Dat is ook zo gebeurd bij mijn iPod 4G. De harde schijf was op zijn einde gekomen. Schijfhulpprogramma runnen op de harde schijf van je iPod zou toch informatie moeten bieden over hoe het er mee staat. Wat bedoel je met dat je het in schijfhulpprogramma niet kan ontdekken?

Bijdrager
    Alwin

Als ik op controleer volume druk dan komt er een melding dat hij het volume niet kan controleren:
    Volume ‘iPod van Alwin’ controleren
    Het controleren van het volume is mislukt met fout: Schijf kan niet worden gedeactiveerd

Bijdrager
    Alwin

Ik ben een stapje verder. Ik heb met schijfhulpprogramma het volume hersteld en gecontroleerd. Hier komen nu geen foutmeldingen meer in voor. Nu geeft iTunes de melding dat er niet naar de iPod geschreven en gelezen kan worden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.