5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    twh

iPod 30GB – Geen geluid meer aan rechterkant

Stapte vandaag de deur uit en ineens had ik geen geluid uit het rechter gedeelte van mijn koptelefoon. Op mn werk een andere koptelefoon erin geplugt, zelfde probleem. Eigen koptelefoon in een ander apparaat geplugt: Gewoon geluid.

Probleem ligt dus bij mn iPod, vreemd want gisteravond had ik nergens last van en sinds het laatste gebruik heeft de iPod op dezelfde plek gelegen… Kan dit nog gefixt worden (iPod is 2 jaar oud dus geen garantie) of kan ik beter maar een nieuwe aanschaffen?

Bijdrager
    Lesliedec

probeer eens een beetje te spelen met de jack in de aansluiting op de iPod, mogelijks zit er een stofje of zo in de weg…kan natuurlijk ook zijn dat de hoofdtelefoonaansluiting het heeft begeven. Dit laatste heb ik ooit ook voorgehad met een 6 maand oude iPod Video

Bijdrager
    twh

Ronddraaien heb ik al geprobeerd, levert soms resultaat op, maar zodra je ook maar even beweegt ben je het weer kwijt.

Bijdrager
    Lesliedec

dan vrees ik dat idd de aansluiting de geest heeft gegeven..

Bijdrager
    danielpunt

Dat is een bekend probleem met die iPod’s. Ik heb het ook gehad (en 2 vrienden van mij ook) maar had nog garantie en is toen gewoon gefixed door Apple.

Misschien kun je het nog proberen of anders moet je opzoek naar zo’n iPod reparatie service:) Of een nieuwe iPod uitkiezen;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.