22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Pim18

iPod 20gb of 30gb photo?

Hier zal vast al een topic over zijn maar ik kon niet echt iets vinden..

Ik denk dat ik deze week mijn eerste iPod ga kopen. Ik zit te twijfelen tussen een 20 gb normaal of een 30 gb photo.

Kunnen jullie mij tips geven?

Alvast hartelijk bedankt!

Bijdrager
    PietjePuk

Als je de nodige financiën hebt ga dan zeker voor de 30GB Photo, je zal er het langst van kunnen genieten en voor die paar euros meer heb je nog eens 10 gig meer.
    Niet twijfelen en voor de 30 Gb dus!

Bijdrager
    Nikita

Als je het geld hebt zeker voor de 30 GB gaan, heb je een betere prijs/iPod verhouding om het zo maar te noemen :wink: Meer GB’s voor naar verhouding minder geld…

Bijdrager
    error

Plus een mooi kleurenscherm!

Bijdrager
    sammerman

ja als je het geld hebt voor de 30gb gaan. zou ik ook wel willen ik heb alleen maar geld voor de 20gb

Bijdrager
    MvdM

Ik weet niet of je het ding nog in zo’n speakersetje van Bose ofzo gaat plaatsen, maar voor sommige van dit soort systemen is die photo dus niet geschikt, te dik denk ik. Sowieso even bij de uitbreidingen van Apple kijken welke je eventueel wilt gebruiken en kijken of ze ook op de photo passen.

Bijdrager
    Dbakker

Misschien moet je eerst de volgende vragen voor jezelf beantwoorden:

1. heb je een digitaal fototoestelletje?
    2. fotografeer je graag en vind je het leuk om die foto’s aan andere te laten zien?

Als al je antwoorden daarop JA zijn kun je een een iPod photo overwegen.
    Bedenk wel dat het beeldschermpje maar relatief klein is en echt foto’s bekijken natuurlijk mooier is op een groot formaat.

Uiteraard is het geld dat je uitgeeft aan een iPod iets wat jezelf moet weten. Met een kleurenschermpje maak je natuurlijk wel de blitz. 8)
    Wanneer je geen foto’s op je iPhoto plaatst is kleur niet nodig en moet je je afvragen of dat het prijsverschil wel waard is. 359,- voor de kleine iPod photo versus 309,- euro voor de iPod.

de Photo versie heeft voor die 50,- euro verschil de volgende voordelen.

1. langere speelduur (15 uur versus 12 uur)
    2. meer opslagruimte (15.000 nummers versus 5.000 nummers)
    3. mogelijkheid tot opslaan van foto’s (nu ook tijdens de vakantie met adaptor)
    4. kleurenschermpje;)
    5. plaatje van de artiest/cd-hoes bij afspelen
    6. lichtere bankrekening
    7. maakt absoluut indruk bij vrienden en kennissen.
    8. …. (er zullen vast wel meer voordelen zijn)

Succes met je keuze…
    Douwe-Jan

Bijdrager
    Wilson

Is simpel: 30 GB photo!
    Heb er zelf ook een, je krijgt er geen spijt van…

Bijdrager
    Brimme

ik heb zelf mijn ipod 3g 20gig weg gedaan een ipod photo 60gig en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Bijdrager
    Zweefvliegerke
    ”Dbakker”

2. meer opslagruimte (15.000 nummers versus 5.000 nummers)

voor de 30 gig vs. 20 gig, is het respectievelijk 7500 nummers vs. 5000 nummers….

Bijdrager
    WouterP

Ja, wil je ook foto’s meenemen overal naartoe? Als je geen foto’s bij je hoeft te hebben zou ik voor de 40 GB iPod (de gewone) gaan, die is net zo duur als de 30 GB photo volgns mij. Oh shit ik zie net dat de 40 GB gewone neit meer bestaat of in ieder geval niet meer word verkocht, dan zou ik vor de 30 GB iPod photo gaan. Sorry… :sealed: niks gezegd over die 40 Gb gewone

Bijdrager
    QriZ24

is de ipod photo veel groter als de gewone ipod?

ik zit met hetzelfde; ipod 20 gig of ipod photo 30 gig…

Bijdrager
    Pim18

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik denk dat ik deze week een iPod 30gb photo aanschaf via de onderwijs-store van apple!

Bijdrager
    Nikita
    ”QriZ24″

is de ipod photo veel groter als de gewone ipod?

ik zit met hetzelfde; ipod 20 gig of ipod photo 30 gig…

De iPod photo 30 Gig volgens mij niet, de 60 GB is wel wat dikker.

Bijdrager
    QriZ24

iPod photo 30 GB it’ll be:D

Bijdrager
    chilli dude
    ”Pim18″

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik denk dat ik deze week een iPod 30gb photo aanschaf via de onderwijs-store van apple!

en dat houd in?

Bijdrager
    chilli dude
    Bijdrager
    J-roen

Als je geen foto’s bij je hoeft te hebben zou ik voor de 40 GB iPod (de gewone) gaan, die is net zo duur als de 30 GB photo volgns mij. Oh shit ik zie net dat de 40 GB gewone neit meer bestaat of in ieder geval niet meer word verkocht, dan zou ik vor de 30 GB iPod photo gaan. Sorry… niks gezegd over die 40 Gb gewone

Ik heb hem nog wel in de winkel zien liggen voor € 340. Dat lijkt mij niet zo’n slechte deal. Het is € 100 minder dan ik er 3,5 maanden geleden voor betaald heb

Bijdrager
    itachi

De iPod photo 30 Gig volgens mij niet, de 60 GB is wel wat dikker.

30 gb is ook dikker als de 20 gb

net zo dik als de 40gb

Bijdrager
    Pim18

Ik denk dat ik zondag mijn iPod ga kopen maar zit no steeds een beetje te twijfelen tussen de 20gb (normal iPod)en de 30gb photo.

Ten eerste heb ik geen usb 2.0 maar wel firewire. Een firewire-kabel is niet inbegrepen bij de 30gb photo maar wel bij de 20gb.

Ten tweede lees ik net op ipodlounge dat er best veel mensen zijn met problemen met de 30gb photo. Er staat zelfs een aantal keren letterlijk in dat ze liever de 20gb willen hebben. Kan iemand dit bevestigen.

En hoe bevalt de jouwe chilli dude?

Bijdrager
    chilli dude

nou ik heb sinds dinsdag de iPod Photo 30gb en ik heb er serieus nog geen problemen mee gehad! Het is even uitzoeken met artwork erbij zetten enzo maar kleuren scherm is gewoon relaxt!

Ik zou voor de 30gb want ik weet zeker dat je anders over maandje of 2 sprijt krijgt van gvd had ik nu maar de photo genomen…

Bijdrager
    Pim18

Ok dan,

Ik heb net een 30gb photo gekocht bij het apple centre in Utrecht!

bedankt voor de reacties

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.