14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Ikea

IPlayer van BBC nu ook voor Mac

Bijdrager
    KarelWillem

Nou, eh, joepie?

We kunnen er alleen niks in kijken, zolang we niet in de UK wonen.

Bijdrager
    Calpa

Ja; geweldig nieuws voor de bezoekers uit de UK :roll:

Bijdrager
    johvdbroek

Een beetje armetierig zo’n player alleen voor UK.
    Je kan er werkelijk helemaal niks mee!!

Bijdrager
    iJust
    ”johvdbroek”

Ik woon in de UK. Ik betaal (een hoop) belasting om de BBC draaiende te houden. Jij toch niet? Moet ik dan voor jouw bandbreedte en dataverkeer betalen?

Ontopic: prachtige dienst, de beeldkwaliteit is stukken beter dan die van Uitzending Gemist, en ook op de iPhone kijkt het heerlijk. Ik heb geen TV-toestel meer nodig.

Bijdrager
    Maced.2
    ”iJust”
    ”johvdbroek”

Ik woon in de UK. Ik betaal (een hoop) belasting om de BBC draaiende te houden. Jij toch niet? Moet ik dan voor jouw bandbreedte en dataverkeer betalen?

Ontopic: prachtige dienst, de beeldkwaliteit is stukken beter dan die van Uitzending Gemist, en ook op de iPhone kijkt het heerlijk. Ik heb geen TV-toestel meer nodig.

Offtopic
    ….jij gaat daar wonen toch :finderoud:

Bijdrager
    Oppie

Maar jij betaald (blijkbaar) geen belasting in NL, en dan wel naar Uitzending Gemist kijken?!:evil:

Bijdrager
    Neptunus

De kwaliteit van Uitzending Gemist was in 2003 al achterhaald.

Bijdrager
    Maced.2
    ”Oppie”

Maar jij betaald (blijkbaar) geen belasting in NL, en dan wel naar Uitzending Gemist kijken?!:evil:

:D :lol:

Bijdrager
    iJust

Uitzending gemist haalt z’n inkomsten vooral van de reclame die je voor elk programma moet doorstaan. heb je hier niet.

[size=7:bf9e6c866e]en ik heb dit jaar best wat belasting betaald in Nederland.[/size:bf9e6c866e]

Bijdrager
    Maced.2
    ”iJust”

Uitzending gemist haalt z’n inkomsten vooral van de reclame die je voor elk programma moet doorstaan. heb je hier niet.

[size=24:a392d39a2b]en ik heb dit jaar best wat belasting betaald in Nederland.[/size:a392d39a2b]

zo dan…… kan iedereen het lezen…. :wink:

Bijdrager
    johvdbroek
    ”iJust”
    ”johvdbroek”

Wat een geouweneel, internet moet gewoon vrij zijn anders moet je er als omroepbedrijf er niet op gaan zitten of breng dan een programma uit waar voor betaald moet worden.

Waarom kan Joost er wel op en Adobe Media Player en Miro.
    Weg met dat afschermen van media en dan zeggen dat BBC niet commerciel is?
    Ach maar UK wil niet bij europa horen toch laat ze dan ook maar klooien.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De reden dat je er buiten Groot-BrittanniĆ« niet niet naar kunt kijken heeft volgens mij veel meer te maken met de rechten op de uitzendingen dan met waar je belasting betaalt. Als je op http://www.bbc.co.uk naar de sites van specifieke programma’s gaat kun je ook heel veel niet bekijken om dezelfde reden (D.w.z., dat was zo toen ik dat nog wel eens probeerde om wat meer over een programma te weten te komen :))

Bijdrager
    Oppie

Ja, dat was ook met de voetbalwedstrijden van afgelopen EK: in het buitenland kon ik de wedstrijden niet online zien of horen. Dat was afgeschermd ivm de uitzendrechten.

Een reden temeer om het met Johvdbroek eens te zijn.

[size=9:54af9cbb07](Ik mag hopen, als positieve spin-off van de huidige crisis, dat al die voetbalclubs, en vooral die voetbalbonden goed op hun bek gaan, lees: failliet! Gebakken lucht is het, al dat gegoochel met geld, spelers en rechten!:evil: )[/size:54af9cbb07]

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.