6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Iplayer bbc en abbo

Ik heb de iplayer van bbc gedownload. En voor een maand betaald.
    Niet uw geld waard overigens. Zoveel staat er niet op, en wat er op staat is meestal van jaaren terug.

Maar nu het echte probleem :
    Hij heeft abbo verlengd.
    En kan nergens vinden waar ik dat disable, mijn id en wachtwoord vraag hij om, maar de afrekening is al geweest.

2 punten dus :
    Hoe krijg ik mijn geld terug
    en hoe kan ik abbo stop zetten waar ik me niet voor heb opgegeven?

Bedankt.

Bijdrager
    Edwin377

Ik vind de content wel aardig maar jammer dat Airplay nog niet wordt ondersteund. Ik heb gemaild en kreeg de reactie dat dat bij invoering van iOS5 wel komt.

Je hebt je trouwens wel geabonneerd want dat wordt genoemd als je betaalt: je bent akkoord gegaan met maandelijkse verlenging tot opzegging. Niet heel netjes hoe ze dat doen.

Opzegging gaat via iTunes. In de iTunes store ga je naar je account. Daar zie je bij instellingen een abonnement staan. Dat kun je opzeggen. Na het verlopen van de huidige maand stopt het dan.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

bedankt voor je reactie.

Ik vind enorm tegen vallen wat er te zien is op de iplayer, als dit de 80 jaar bcc televisie moet voorstellen zoals bbc dat zelf beweer, dan heeft het een heeeele lange tijd op testbeeld gestaan :P.

Overigens Airplay word wel ondersteund, maar dan perongelijk.
    Zorg dat je een andere player bv tunein heb aanstaan, externe boxen even een radio spelen. En dan bbc player starten en dan hoor je het over de boxen het geluid.

Ik heb in iedergeval geluid uit mijn boxen hierdoor.

Bijdrager
    wimbers

met airplay wordt bedoeld dat het beeld via een apple TV op je tv kan worden getoond. dat werkt niet.
    over het aanbod ben ik het trouwens met je eens.
    nieuwere seizoenen staan er gewoon niet op.
    je bent nog steeds beter af met iplayer automator op je mac.. heb je meteen airplay..

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

oow via tv ja ehm ik heb niet zo’n modern ding he :).
    Ben al bij als ik discovery normaal beeld heb ;).

Maare bbc staat echt schandalig weinig op. Er stond eerst van dat er 80 jaar geschiedenis op stond aan bbc beeldmateriaal, maar dat hebben ze nu veranderd geloof ik.
    top gear ? ja enkel seizoenetje sporadische erop gezet.
    misleiding van bbc, dacht dat ze daar niet aan deden, maar dus niet alleen top gear blijkbaar….

Bijdrager
    Jeaup

Ik heb vanavond de iPlayer pas ontdekt en meteen een kookprogramma gedownload dat vlak daarvoor op BBC is uitgezonden. Dus mij hoor je (nog) niet klagen over ‘oude’ programma’s …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.