6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    estherverwoord

iPhoto werkt niet meer na installatie Yosemite

HELP!
    Ik heb vorige week Yosemite geinstalleerd. iPhoto maakt melding dat het programma bijgewerkt moet worden om de overstap naar de nieuwe versie te maken. Er staan veel foto’s in dus ik vermoedde al dat dat even kon duren. Het bijwerken gaat goed tot ongeveer 99%. Dan stopt het voortgangsbalkje en lijkt het programma vast te lopen. Het enige dat ik nog kan doen is een ForceQuit, maar per saldo schiet ik er niets mee op. Resultaat is dat ik nu iPhoto helemaal niet kan gebruiken. En ik heb ook geen toegang meer tot de foto’s die in de originele versie stonden.

Wat kan ik doen?

Dank voor evt. suggesties.

Moderator
    Night

1) Heb je de laatste versie van iPhoto gedownload? Dat is versie 9.6.
    2) Mocht het probleem zich in deze versie voordoen, druk dan direct bij het opstarten van iPhoto de command en option toets tegelijk in en kies voor de eerste optie. Als dat niet werkt, de 2e optie, enzovoort.

Bijdrager
    MacAanZee

Toen ik op de iMac uit 2008 van mijn moeder Yosemite installeerde, kreeg ik precies het zelfde. Er stond daarvoor Mavericks op en alles werkte goed, maar na installatie van Yosemite kreeg ik precies dezelfde problemen met iPhoto. Steeds de mededeling dat iPhoto bijgewerkt moet worden, maar dat gebeurt bijna helemaal en het laatste procentje niet. Dan stopt het. Heel irritant en ook nog geen oplossing gevonden.

Moderator
    Night

Ik hoop nog even op een reactie van TS, of het nu gelukt is.

Bijdrager
    Marja Groenewout

Heb je IPhoto nog “aan de praat” gekregen en hoe? Wij hebben nu hetzelfde probleem! Komen niet meer bij de foto’s!! Lichte paniek hier!!!

Bijdrager
    KarelWillem

Geen paniek. Natuurlijk kun je altijd nog bij je foto’s.

Gebruiker > Afbeeldingen > iPhoto-bibliotheek > Toon pakket-inhoud

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.