4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    hen3

iPhoto weer standaard bij aansluiten iPhone/Pad

Voordat ik de upgrade naar El Capitan uitvoerde werd iPhoto nog standaard opgestart als er een iPhone of iPad werd aangesloten. Inmiddels heb ik de kapitein nu op de brug. iPhoto draait prima, alleen wordt nu standaard Foto’s geopend en daar zit ik niet op te wachten.

Bij de upgrade naar Yosemite was dit ook het geval en heb ik het uit kunnen zetten. Nu vind ik het nergens terug. Niet in de settings van El Capitan, iPhoto of Foto’s.

Bijdrager
    hen3

Opgelost: de voorkeuren voor Foto’s is erg summier. Blijkbaar moet je het in het programma zelf zoeken. En gevonden!

Moderator
    Night

Kun je ons ook nog vertellen wát je hebt gedaan en wáár in het programma? Dan hoeven toekomstige bezoekers van dit topic die hetzelfde probleem willen oplossen niet te raden.

Bijdrager
    hen3

Sorry, daar heb je volkomen gelijk in!

Wanneer je Foto’s opstart met een gekoppelde iDevice ga je naar het tabblad Import en daar vink je ‘Open Foto’s voor dit apparaat’ uit. Overigens deed ik dit eerst met mijn iPhone er aan gekoppeld en dacht bij het lezen van ‘dit apparaat’ dat ik het ook nog voor mijn iPad moest doen. Niet nodig dus.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.