3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    MacAanZee

iPhoto upgrade na Yosemite update iMac lukt niet. Wat nu?

De 2008 / 21″ iMac van mijn moeder, waar ik vorig jaar Mavericks op gezet heb, heb ik een paar dagen geleden geüpdatet naar Yosemite.
    Dat ging goed en hoewel het al een oude iMac is, lijken sommige dingen wel sneller te werken. Alleen de upgrade van iPhoto lukt nog steeds niet. Er kwam een mededeling dat iPhoto gratis geupgrade kon worden, maar dat ik daarvoor de iPhoto Library Upgrader moest downloaden en gebruiken om de foto-bibliotheek te updaten. Dat heb ik gedaan, maar de Upgrader maakt het niet af. Het upgraden lijkt steeds halverwege te stoppen. Wat kan ik doen?

Bijdrager
    Niels

Heb je wel de laatste versie (9.6) van iPhoto geïnstalleerd? Deze tool is namelijk bedoeld om de foto-bibliotheek om te zetten naar een versie die onder de laatste iPhoto werkt.

Bijdrager
    MacAanZee

Er staat een nieuw icon van iPhoto in het dock. Volgens mij is het de nieuwste versie. De update is gedeeltelijk gelukt lijkt het wel, maar niet volledig. Ik heb niet gezien dat er verder nog dingen geüpdatet moesten worden. iPhoto gaf alleen de mededeling dat de library gespaarde moest worden met de iPhoto Libary Upgrader.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.