13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Geblokkeerd
    Bento

Iphoto update……of toch niet?

Open software update:

Bijdrager
    tarun

Spannend. Een update die er toch niet is.

Bijdrager
    KarelWillem

We zijn al bij 9.5.1.

Dus erg aannemelijk was dit ook niet.

Geblokkeerd
    Bento

Ik gebruik iphoto bijna nooit. Toen ik iphoto sinds tijden weer eens opende kwam deze melding. Mijn versie is 9.4.3.

Moderator
    Night

Dan werk je hoogstwaarschijnlijk in ML, niet Mavericks. 9.4.3 is de laatste 10.8 update van iPhoto. Hogere versies werken alleen in Mavericks.
    Als je ‘show incompatible app updates’ aanvinkt in de app store, zul je zien dat de update er dan wel bijstaat.

Geblokkeerd
    Bento

Geen “show incomp. app updates”:

Moderator
    Night

Ah, dan is het inderdaad een vage melding:)

Bijdrager
    Mac in tosh

Misschien gaat het wel als je eerst je mac in het engels zet.

Moderator
    Night

Nee hoor: het blijkt een fout in 10.9.1 te zijn. De 10.9.2 update heeft dit probleem opgelost.
    Een regel uit de ‘changelog’:

• Probleem met Mac App Store opgelost dat zorgde voor update-meldingen terwijl apps up-to-date waren.

Geblokkeerd
    Bento
    Night op 26 februari 2014

Nee hoor: het blijkt een fout in 10.9.1 te zijn. De 10.9.2 update heeft dit probleem opgelost.
    Een regel uit de ‘changelog’:

• Probleem met Mac App Store opgelost dat zorgde voor update-meldingen terwijl apps up-to-date waren.

Moeite met lezen:

Bento op 24 februari 2014

Ik gebruik iphoto bijna nooit. Toen ik iphoto sinds tijden weer eens opende kwam deze melding. Mijn versie is 9.4.3.

Geblokkeerd
    Bento

Maar het is opgelost.

Voor de geĂ¯nteresseerden: ik heb onlangs een nieuwe mac aangeschaft. Ik had van mijn oude mac een back up gemaakt. O.a. van de programma map met daarin versie 9.5. Die back up staat op een externe harddisk die gemount was. Waarschijnlijk zag de app store dat ik versie 9.5 ergens op mijn mac had staan en liet de update niet zien. Omdat in de programma map van mijn mac versie 9.4.3 staat, kwam die versie bij het opstarten met de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar was.

Moderator
    Night

Leuk, die puzzles;)

Bijdrager
    olga78

Hoi,

ik heb problemen met het exporteren van diavoorstellingen. Hij blijft hierop hangen. Werkt niet meer sinds ik mavericks heb. Iemand een suggestie? Ik heb CMD en options al geprobeerd om de bibliotheek te resetten. Niks schijnt te werken. Hiervoor deed hij het prima, dan kon je aangeven of je het voor beeldscherm, groot etc wilde exporteren, nu niet meer.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.