8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

iPhoto update 4.0.3 is uit

iPhoto update 4.0.3 is uit

Bijdrager
    Lucas Raggers

Probleem hier gelukkig opgelost.

Bijdrager
    Ijope

was geen probleem bij mij dus toch maar gedaan en nog steeds geen probleem met de beach ball

Bijdrager
    ronald

Probleem. Software update stopte er mee, kon niet installeren. advies download zonder installeren en dan via finder bijwerken.

maar het was dus uit de lijst verdwenen toen ik 2e keer softwareupdate draaide.
    even iphoto opgestart en het bleek wel dat versie 4.03 er op stond.

daarna liep herstel bevoegdheden vast en de muis bleef hangen waardoor harde reset nodig.

mijn mac kuren? of toevallig een van diegenen die een keer update problemen heeft. 4.02 liep namelijk wel goed.

Inactief
    Anoniem

Geupdate en werkt prima!

Zelfs het versturen van photo’s via Entourage werkt weer !;)

Maar uh wat is er eigenlijk allemaal gewijzigd ?:?

Bijdrager
    hans dorsman

versie 4.03 zou o.a. problemen met albums met de Nederlandse taal moeten oplossen, maar bij mij werkt dit nog steeds niet. :(
    Zodra ik een album wil kiezen is alleen “fotoalbum” beschikbaar. Als ik vervolgens overschakel naar Engels en iphoto opnieuw opstart dan kan ik wel kiezen uit verschillende albums. Kies ik er vervolgens 1 en ga ik terug naar Nederlands dan staat ie daar nog op (in het Engels), maar zijn alle blz leeg. Vervolgens kan ik het oude “fotoalbum” niet meer kiezen.

Ik weet niet wat ze gedaan hebben daar bij Apple, maar dit lost niets op.

Bijdrager
    iNick

Sinds 4.0.2 start iPhoto niet meer op, 4.0.3 heeft daar nicks aan veranderd…

terug maar naar 4.0.0.0.0

Inactief
    Anoniem

De engelse versie, werkt bij mij prima….

vreemd dat die albums onder de nederlandse versie niet goed werken:(

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.