13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Melle

iPhoto thumbnails vergroten

Dag iedereen.

Kort vraagje: je kan zo via het ‘slidertje’ rechtsonder kiezen hoe groot de thumbnails van je foto moeten zijn.
    Helemaal links is heel klein, helemaal rechts zie ik nog 1 grote foto als thumbnail.

Nu wilde ik net twee of drie foto’s per rijtje zien.
    Maar hij springt automatisch van vier foto’s op een rijtje naar slechts 1.

Is dat bij iedereen zo, of ligt het aan mij?

Bijdrager
    iJeroen

Heb het even getest, en ik heb er geen last van. Je sleept het slidertje wel gewoon?

Bijdrager
    Melle

Jip, gewoon slepen.

Ik dacht al dat dat vroeger wel ging…
    hmmm raar.

Even dacht ik dat het aan de hoeveelheid foto’ s in het event mss lag.
    (het is eentje van meer dan 1000, maar ook bij eentje van stuk of 30 is het hetzelfde…)

verdorie.

Raar.

Bijdrager
    EmuuuH

ik kan er 3 naast elkaar krijgen.. daarna word het er een

Bijdrager
    iJeroen
    ”EmuuuH”

ik kan er 3 naast elkaar krijgen.. daarna word het er een

Ik kan het ook met twee…

Bijdrager
    EmuuuH

* kijkt nog een keer.

twee kan ook idd

Bijdrager
    1984
    ”iJeroen”

Heb het even getest, en ik heb er geen last van. Je sleept het slidertje wel gewoon?

je kunt ook gewoon in die balk klikken:o

Bijdrager
    iJeroen
    ”1984″
    ”iJeroen”

je kunt ook gewoon in die balk klikken:o

Jawel, maar dat zou misschien de reden kunnen zijn dat ‘ie 2 en 3 overslaat… :wink: (voor de minder-ervaren macgebruiker)

Bijdrager
    Melle

Vandaag nog eens gekeken, mac is ondertussen ook terug opgestart, maar nog steeds hetzelfde

gewoon raar.

Ik heb het gevoel dat het balkje bij mij te kort is. Als ik zo op een 10% van het einde kom, zit ik nog steeds met vier foto’s
    die dan nog wat groter worden, (minder witruimte ertussen) en dan dus op het eind naar 1 foto.

Ah maar opeens idee.
    Mss is het omdat ik 24inch heb, en mijn iPhotoscherm altijd maximaal staat. (sinds spaces, zalig)

Hmja, inderdaad. Als ik mijn venster kleiner maak, komer er al drie en venster nog kleiner zie je er twee.
    Die thumbnails zijn dan eigenlijk even groot als toen er vier naast elkaar stonden bij het gemaximaliseerde scherm.

Tja, eigenlijk vind ik dat een foutje. Grote schermen zijn toch alomtegenwoordig tegenwoordig.

:-)

We zullen eens moeten bellen.

Bijdrager
    1984

Heb jij je iPhoto venster dan beeldvullend ….? Wat kleiner werkt prettiger (foto’s eraf slepen) daarnaast even op het groene knopje klikken om je venster beeldvullend te maken.

Bijdrager
    Melle

iPhoto heb ik steeds beeldvullend…
    eigenlijk zelf veel van mijn programma’s. (iTunes, firefox, enzomeer…)
    Telkens mooi in een space
    Heb er negen…:-)
    (in dat aspect zou ik trouwens graag een lock functietje zien, zodat je een venster even niet kunt vergroten of verkleinen.)

Welke foto’s zou ik ergens af moeten slepen?
    Die je wilt verwijderen?

Ik volg je even niet…

Bijdrager
    1984
    ”Melle”

iWelke foto’s zou ik ergens af moeten slepen?
    Die je wilt verwijderen?

Ik volg je even niet…

Nee niet voor te verwijderen, De foto’s die je wenst.. 1 of meerdere die je geselecteerd hebt, Met muisknop ingedrukt en zo sleep je ze naar je buroblad…voor bewerking “mail”…etc.

Bijdrager
    Melle

hazo. Ik werk daarvoor steeds met bureaublad weergeven in de rechterbenedenhoek.
    Werkt supersnel en handig voor mij.
    Of linksonder voor spaces…

Maar we dwalen af…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.